Life | Maart 2017: Events, jarig en lente! (en ik trakteer jullie op chocola)

vrijdag 31 maart 2017


Maart was een hele fijne maand, ik was jarig, ik genoot van het zonnetje en deed veel leuke dingen voor mijn blog. Gisteren was ik aanwezig bij de lancering van nieuwe producten van het merk O´Right in de Hortus in Amsterdam. Dat was ontzettend leuk en het merk gaan jullie zeker hier terug zien!


Ik had veel bloemen in huis, fijn dat lente gevoel en altijd leuk om te fotograferen.


In het begin van de maand was ik op een herfst-achtige dag te gast bij een event van Kruidvat. Kruidvat lanceerde een berg nieuwe producten waarvan ik er veel nu aan het proberen ben.


Sommige producten doen het nou eenmaal beter op foto's dan andere. Deze bio lolly's deden het erg goed en zijn ook nog een lekker, de review lees je via deze link.


Deze maand plaatste ik meer foto's van mijzelf dan ooit tevoren. Ik vind het steeds minder awkward en leuk om op deze manier ook wat outfits te laten zien. Een fashion blogger zal ik nooit worden maar op mijn Instagram kun je wel mooi volgen wat ik aan heb.


Het mooie weer nodigde ook uit tot een aantal bezoekjes aan het tuincentrum. Cactussen blijven leuk en er zijn weer wat mooie exemplaren bij gekomen thuis.


Ik en mijn zusje waren jarig, 26 alweer! Ik begin het wel minder leuk te vinden, dat ouder worden maar ik had een hele fijne, relaxte dag.


Josje heeft elke dag een relaxte dag en geniet enorm van knuffelen, gekriebeld worden en 24/7 aandacht krijgen. Ze is nu bijna 4 maar blijft heel klein, zo schattig!


Ook toen ik mijn wimper extentions ging fotograferen kwam deze klein uk even kijken. De wimpers bevielen erg goed, binnenkort volgt daar een uitgebreid artikel over.


Ik ging wat meer de stad in, in Utrecht en ontdekte leuke tentjes en fijne winkeltjes. Dit toffe tasje kreeg ik voor mijn verjaardag, zeker in de zomer ga ik daar denk ik heel veel plezier van hebben.


Ik dronk meer koffie in een maand dan in het voorgaande jaar. Door een testcampagne ontwikkelde ik een kleine verslaving voor deze ijskoffie van Starbucks, heel lekker!


Nog meer bloemen!


Ik mocht (en mag) namens Hands Off My Chocolate trakteren op gratis chocolade. In dit artikel lees je wat je moet doen voor een gratis reep (vrij weinig).

Dat was mijn maand weer, ik kijk er met een heel fijn gevoel op terug en hoop dat april net zo leuk gaat worden. Via deze link kun je me volgen op Instagram, ik deel mijn ¨avonturen¨ ook regelmatig via Instagram stories.
Hoe was jullie maart?

3 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd! En wat heb jij een onwijs leuke tas! Mooie outfit foto's en ik ben benieuwd naar je nieuwe wimpers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké, misschien een héél gekke vraag, maar waar ergens in Utrecht is die roze / rode (welke kleur is het eigenlijk?) muur? Ik kom daar best vaak en maak soms outfitfoto's in Utrecht, en dat zou een mooi plekje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd! En die foto met de lolly's ziet er leuk uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!