Food | Wil jij gratis Hands Off My Chocolate proberen?

woensdag 29 maart 2017


Al meerdere malen heb ik samen gewerkt met Hands Off My Chocolate, inmiddels ben ik oprecht een grote fan van dit merk en behoort Crispy Cookie (met karamel-zeezout) zeker tot mijn favorieten. Ik mag jullie namens Hands Off My Chocolate allemaal op een gratis reep trakteren, hoe dat werkt lees je in dit artikel.

Je kan dus gratis de Crispy Cookie Caramel & Sea Salt proberen, je moet ´m wel even zelf kopen maar het geld krijg je terug gestort.
Zo werkt het:

- Ga naar Albert Heijn, Jumbo, Marqt, Deen, Spar of Jan Linders.
- Koop een Crispy Cookie Caramel & Sea Salt reep en vergeet niet de bon mee te nemen bij de kassa.
- Maak een foto van de reep en de volledige bon.
- Stuur deze foto met je naam, adresgegevens en volledige IBAN-nummer naar crispycookie@hands-off.com. In het onderwerp van je mailtje vermeld je MIRATELLSxHANDSOFF.

Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag teruggestort op je rekening, door je foto en gegevens op te sturen, maak je ook nog eens kans op 3 extra repen. Het aankoopbedrag kun je tot 30 juni 2017 terugvragen. Mocht je Hands Off willen volgen; dat kan hier.
Ik beloof jullie dat de reep heerlijk is, laat je even weten als je ´m gekocht hebt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!