Nails | Essie Nail Polish Blanc

zondag 26 april 2015

Soms zeggen beelden meer dan woorden toch? Ik was al een tijdje op zoek naar het perfecte lakje en heb 'm nu absoluut gevonden!

Ik wilde al een hele tijd witte nagellak maar kon steeds de goede niet vinden. Zoals meestal kwam ik toch weer bij één va mijn favoriete merken uit.
Voor €9,99 was "Blanc" van Essie mine. Hij dekt in twee (dikke) laagjes en blijft zoals ik van Essie gewend ben, lang mooi.
Het pluisje aan mijn pink viel me trouwens pas op bij het bewerken. Ik was al de hele dag allerlei lakken aan het swatchen, je kent het misschien wel;) Anyway, fijn om te zien dat mijn nieuwe camera zo scherp is.
Wat is jouw favoriete lakje van Essie?

10 opmerkingen:

  1. Ik ben ook al even op zoek naar een witte nagellak. Meestal zat er zo'n parlemoerachtige of beige achtige tint bij en als ik dan eindelijk écht witte had gevonden, zaten er kleine glittertjes in :D Nu weet ik dus welke ik moet hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh la la, wat een prachtige witte tint!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gek op deze kleur, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kleur! Fijn dat deze ook dekt in 2 laagjes, dat is vaak niet bij witte kleuren helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een mooie lak, fijne dekking!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie witte lak! Dekkende witte lakjes zijn altijd moeilijk te vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Witte nagellak vind ik zo mooi! Ik ben ook aardig lang op zoek geweest naar de perfecte witte lak...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben zo gek op witte nagellak! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het pluisje aan je pink wilde ik van het beeld vegen, tot ik in de tekst las dat het in de foto zat haha oeps. mooie witte nagellak. Daar ben ik eigenlijk ook nog naar opzoek!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!