Food | AH Frisse Fruitstukjes in chocolade

maandag 6 april 2015

Vandaag geen biologische snack of fancy drankje maar een lekkere én simpele snack van Albert Heijn.
Frisse fruitstukjes in melk, pure & witte chocolade met yoghurtsmaak. Ik was benieuwd!

Vandaag wegens omstandigheden weer geen hele uitgebreide review maar toch een fijne aanrader:)

 Ik ben zo dom geweest om het bonnetje weg te gooien en kon de prijs online niet vinden oeps, ik gok zo tegen de €2.  Een zakje bevat 150 gram en 445 calorieën per 100 gram.
In het zakje vind je cranberry's, rozijnen en ananas omhuld met verschillende soorten chocolade. Lekkerder dan alleen rozijnen vind ik omdat vooral de zure cranberry met yoghurt voor dat afwisseling zorgt. De ananas met melkchocolade is favoriet, jummie!

Wat snack jij het liefste?

7 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook en vind ze zeker niet verkeerd! Wat ik echter nog veel lekkerder vind zijn de blauwe zakjes: Macadamia noten in melkchocolade, mhmmmm! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo dit klinkt goed zeg! Ga ik naar opzoek bij de AH!
    -Marijke-

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iets wat ik moet proberen als ik weer terug ben in NL ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iets wat ik moet proberen als ik weer terug ben in NL ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh ik ben benieuwd! Ik hou altijd al wel van rozijntjes in chocolade, maar naar die ananas ben ik ook erg benieuwd.

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Te veel chocola en suiker en te weinig frisse cranberry smaak.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!