Beauty | Mijn Paaslook met Gosh + Mega review!

zondag 5 april 2015


Onlangs bracht Gosh een aantal prachtige nieuwe producten uit die ideaal zijn voor de lente. Speciaal voor Pasen maakte ik een look die iets later online kwam dan gepland.
De producten die ik niet gebruik in mijn make-up krijgen toch een review, lekker lang artikel vandaag dus om de schade in te halen:)


Gosh kwam dit seizoen vooral met heel veel nieuwe kleuren van bestaande producten. Bovenstaande producten loop ik even met jullie langs. De nagellak probeerde ik al eerder, die review vind je hier.


56 Green Valley
Deze Quattro Eyeshadow heeft intense kleuren en is gemaakt van zacht poeder. Je kunt een beetje spelen met de kleuren, gebruik ze allemaal of combineer iedere keer weer een paar andere. Dit palletje kost €10,99.


Fijne pigmentatie en hele bruikbare kleuren. In eerste instantie was ik niet super enthousiast over groen maar de kleuren pakten minder fel uit dan ik had gedacht. Vooral de meest rechter kleur vind ik prachtig bij bruine ogen.


03 Light Copper & 04 Brown
Ik denk toch wel mijn favorieten van deze collectie; de Forever Eyeshadow Sticks. Romige oogschaduw die makkelijk aanbrengt en blendt. De sticks zijn vrij van parabenen en hebben een water afstotende formule.


De sticks zijn super romig en brengen heel erg makkelijk aan door de fijne dunne punt. Je hoeft echt maar over je huid te "aaien" en er komt al mega veel kleur vanaf. Hele prettige sticks! Klein nadeel; ze creasen flink na een tijdje dus af en toe even bijwerken. De sticks kosten €9.79 per stuk.


008 Dangerous Lips & 001 Innocent Lips
Even twee keer kijken om te zien dat het geen nagellak is. De Lip Lacquers zijn langhoudend en verrijkt met arganolie en vitamine E. Ze zijn vrij van parabenen en kosten €8,49 per stuk.

 
Fijne kleine potjes met een mooie kleur. De rode dekt enorm en de roze geeft een prachtige glans. Beide blijven erg lang zitten en voelen fijn aan op de lippen.
 

42 Melon
Deze blush heeft een lichte en soepele textuur die zorgt voor een neutrale finish. Door de sterke pigmentatie is het aanbrengen gemakkelijk. Een hele mooie naturel blush die inderdaad met weinig poeder een goed resultaat geeft. Niet voor heftige roze wangen maar vooral voor een natuurlijke gloed. Ik ben fan!


Bovenstaande producten gebruikte ik voor mijn paaslook. De blusher in Melon, de lip lacquer in Innocent en de oogschaduw in Brown. De oogschaduw heb ik als een oogpotlood boven en onder rondom mijn ogen aangebracht. Een dun lijntje dus niet het hele ooglid in kleuren. Ik hou sowieso van wat meer natuurlijk dag en bij ons is Pasen ook geen dag om enorm uit te pakken. Redelijk naturel dus maar wel nét iets extra's:)

Wat dragen jullie met Pasen?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

3 opmerkingen:

  1. Die blush vind ik heel mooi. Ik heb er een liggen en die is veel te roze. Met de Pasen doe ik eigenlijk niets bijzonders. Achter mijn laptop en naar mijn schoonouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! Ik heb nog nooit wat van Gosh gekocht maar die verpakkingen zien er altijd heel mooi uit. Forever Eyeshadow Sticks is mijn favoriet hieruit en vooral die wat lichtere kleur heeft echt mijn voorkeur. Ik heb zo een potlood van rimmel en gebruik hem echt vaak blijft goed zitten en mooie kleur. Je totale look is erg mooi geworden lekker naturel maar daar hou ik wel van! Ik heb zelf een beetje peach-kleur tinten opgedaan :-) Fijne pasen nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prettty! ;) Die lip lacquers zien er héél tof uit, ik moest inderdaad even twee keer kijken, maar nu wil ik ze ook, haha ;)

    ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!