Nails | Nails Inc. Gel Effect

vrijdag 3 april 2015

In de Beautybox van afgelopen maand zat een lakje van het Britse merk Nails Inc. Dit merk veroverde in korte tijd een groot deel van Hollywood met de prachtige glans en lange houdbaarheid. Ik was erg enthousiast over de diepe blauwe kleur genaamd "Mercer Street" en probeerde 'm!


 Hij brengt fijn aan en dekt makkelijk in twee laagjes, eventueel zelfs met een. Hij blijft ook nog een goed zitten en glanst als een malle. Toch ben ik, in ieder geval over deze kleur niet enthousiast. Op mijn nagels vond ik toch een iets te hoog smurfgehalte. Op de foto valt de kleur wat donkerder uit maar in real life is het echt exact de kleur van een smurf. Vast prachtig bij andere maar bij mijzelf vond ik 'm niet staan. Door de geweldige glans ben ik wel benieuwd naar andere kleuren. Het was voor mij wel onduidelijk waar in Nederland nou precies deze lakjes verkocht worden, mocht iemand dit weten dan hoor ik het dus graag!
Een lakje kost overigens €16,60.

Wat vind jij van de kleur?

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!