Beauty | W7 Africa Blusher

woensdag 15 april 2015

Panterprint in combinatie met make-up en een leuk prijsje. Voor mij een ideale combinatie aangezien Nel Veerkamp mijn grootste voorbeeld was. Bij Make-Up Musthaves bestelde ik onder andere dit leuke doosje nadat ik verliefd geworden was via Instagram. Over het uiterlijk ben ik dus sowieso te spreken, over de inhoud lees je meer in dit artikel.


W7 staat een beetje bekend om haar dupes. Ook dit schijnt een dupe te zijn van de populaire Pink Leopard blush van Too Faced. De prijs is een stuk vriendelijker; voor €4,49 heb je 'm in huis. Het doosje oogt wel wat goedkoper maar het product zelf ziet er prima en goed afgewerkt uit.

Het bijbehorende kwastje is leuk voor het idee maar ik gebruik deze, net als veel anderen, niet. Wel leuk gedaan met dat roze! Je schijnt de blusher te kunnen gebruiken als bronzer, highlighter, full face poeder of blusher. Nou leek full face mij niet echt de geschikte kleur en voor highlighter of bronzer lijkt het mij moeilijk om alleen die benodigde kleur te pakken. Ik focus met dus op het blusher effect.

De pigmentatie verbaasde me enorm, veel kleur zeg! Je hebt echt maar een klein beetje nodig om bovenstaande kleur al te bereiken. In eerste instantie leek die mij wel wat paars voor op mijn wangen maar hij is goed te blenden.

En hier op mijn wangen! De kleur is subtieler dan ik in eerste instantie dacht maar op mijn foundation toch wat lastiger te blenden en snel vlekkerig. Ik breng nu eerst wat transparante poeder aan en dat werkt prima, dit voorkomt op een of andere manier dat de blusher te snel hecht en niet meer de blenden is. Mooie pigmentatie maar toch niet helemaal mijn kleur. Ik ben verliefd op het doosje, maak 'm op maar geen re-buy.
Wat is jouw favoriete blusher?

5 opmerkingen:

  1. De verpakking vind ik echt geweldig, maar deze kleur is niets voor mij denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een mooie kleur maar voor mijn lichte huid zou hij toch wat te donker zijn. Gelukkig is het doosje wel nog heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verpakking is echt heel leuk! De kleur vind ik je ook mooi staan, zo gezien op de foto. Jammer dat het hem toch niet echt is.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!