Beauty | Born Pretty Store Cream Lipstick

maandag 20 april 2015

Ik ben al een tijdje bezig met het testen van verschillende producten van de webshop Born Pretty Store. Deze webshop heeft ontzettend veel hele goedkope cosmetica producten die over het algemeen ook nog eens van prima kwaliteit zijn. Afgelopen week probeerde ik een rode lipstick die romig aanvoelt en een matte finish geeft.

Het is de bedoeling dat er op maandag altijd een food-gerelateerd artikel online komt. Nou gebeurde dat vorige week al niet door omstandigheden maar ook vandaar geen food-artikel. Ik was zo druk met artikelen vooruit schrijven, plannen en foto's maken dat ik het totaal vergat afgelopen week. Alles in inmiddels wel voorbereid, vandaag even foto's maken en dan kunnen jullie morgen een heerlijk zelf gemaakt drankje verwachten:) Wel food dus deze week maar gewoon een dagje later.

De lipstick zit in een prachtige luxe verpakking. In de stick zelf zitten een soort flakes, je ziet de bijna niet op de foto. Deze zie je op je lippen verder niet terug maar op de stick zelf staat het wel grappig. Omgerekend kost de lipstick ongeveer €4,61, je vind 'm via deze link.

De swatch! Met heel weinig kracht en één keer vegen kreeg ik al deze hoeveelheid kleur, geweldige pigmentatie! Hij voelt zacht aan en was trouwens met geen mogelijkheid goed weg te krijgen van mijn arm. Rood is niet helemaal mijn kleur maar ik was toch positief verrast toen ik 'm ging dragen..

Kijk, best tof toch? Zoals je kunt zien, links een klein foutje, deze heb ik expres laten zitten. De lipstick is enorm dekkend en lastig te corrigeren. Het beste effect krijg je met een kwastje of in combinatie met een lipliner, zo kun je mooie strakke lijnen maken. De lipstick droogt absoluut niet uit en blijft megalang zitten, ook met eten en drinken. Ondanks dat het niet helemaal mijn kleur is vind ik het een echte topper!

Met de code "MIRAH10" krijg je 10% korting op je make-up bestelling bij www.bornprettystore.com, een bestelling wordt altijd gratis verzonden.
Hoe vinden jullie rood staan?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

4 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!