Body | The Body Shop Fuji Green Tea Body Wash

zondag 19 april 2015


Ken je dat? Dat je voor een product te proberen al een beetje fan bent? Dat had ik toen ik las over de nieuwe lijn van TBS. Ik hou van groene thee om te drinken en vind de geur lekker, toen ik in Antwerpen de nieuwe producten zag liggen móest er natuurlijk iets mee naar huis:)
Groene thee maakt in Japan al ontzettend lang deel uit van het dagelijks leven, niet alleen om te drinken maar ook in de persoonlijke verzorging van mannen en vrouwen. Groene thee helpt met het vasthouden van vocht in je huid en verkleint de poriën.

Deze zeepvrije douchegel bevat anti-oxidanten uit groene thee en fair trade honing. De combi zou moeten zorgen voor een zijdezachte en verzorgde huid die ook nog eens heerlijk ruikt. Voor 250ml betaal je €7. De thee blaadjes worden overigens (volgens TBS) met de hand geplukt, dit om de anti-oxidanten te behouden. Nou heb geen verstand van theeblaadjes maar enigszins rustig plukken lijkt mij inderdaad beter voor een blaadje dan 'm van de tak te rukken. Anyway, ik testte dus deze douchegel!

Ik vind het heel erg lastig om de geur goed te omschrijven. Hij is niet superzoet maar wel een beetje, niet mega fris maar wel een beetje. Ook ruikt 'ie ergens wat fruitig en heel ver weg kruidig. Je ruikt ook wel een klein beetje groene thee maar niet heel sterk. Een goede omschrijving ga ik niet vinden dus het beste advies is denk ik om toch even te gaan ruiken in de winkel.

In ieder geval een van mijn nieuwe favorieten! De geur is heerlijk mild en niet te overheersend, ik ben absoluut fan! De douchegel zelf vind ik niet bijzonder hydraterend of verzorgend maar wel gewoon prima. Voor de geur dus een absolute aanrader!
Nog even credits voor de leuke jongen van The Body Shop in Antwerpen, hij heeft mijn handen heerlijk verzorgd en lekker veel testers mee gegeven:)
Hebben jullie al iets uit de Fuji Green Tea lijn geprobeerd?

2 opmerkingen:

  1. Hmm, deze douchegel lijkt me heerlijk! Ik ga binnenkort eens een kijkje nemen bij The Body Shop. Al heb ik eigenlijk nog een flinke voorraad staan...Je hebt prachtige foto's gemaakt, meid!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!