Life | Strandtafeltje to go!

dinsdag 28 april 2015

Vandaag een keer iets heel anders dan beauty of food maar wel iets leuks! Ik probeerde de "Awesome No. 1" uit. Mocht je je afvragen wat dat in godsnaam is; een super simpele handig strandtafeltje met een hele fancy naam.

Ik kreeg dit fancy tafeltje van de webshop cadeau-cadeau.nl, een shop vol originele cadeaus voor alle gelegenheden. Bestellingen krijg je gratis thuisbezorgd boven de €50 en worden kosteloos ingepakt in cadeaupapier, handig!
De A1 (zo ga ik 'n noemen) krijg neem ik je in 3 stukjes mee naar het strand, eenmaal daar 'issie binnen een minuutje gemonteerd en plant je 'm zo in het zand. Borrelen maar!

Steven en ik wandelden naar het strandje (hier 5 minuten vandaan, ideaal) en probeerden 'm uit. Het "in de grond planten" vergde een beetje geduld en flink wat spierkracht maar verder vinden we het eigenlijk een puik ding. Het dienblad is anti-slip en stabieler dan ik in eerste instantie dacht. Wij hebben genoten van het heerlijke weer en fijne drankjes!
Ook enthousiast? Je vind 'm hier voor €39.95.
Wat is jouw favoriete borrel voor in de zomer?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

3 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!