Beauty | Oriflame Giordani Gold Jewel Lipsticks

zaterdag 18 april 2015

Oriflame komt weer met een aantal prachtige nieuwe producten in haar prestigieuze lijn Giordani Gold. Giordani Gold staat voor luxe, kwaliteit en op en top schoonheid. Ik ben sowieso fan van Oriflame én toevallig ook van deze fijne romige lipsticks. Ik laat jullie vandaag 5 prachtige kleuren zien!

Frosted Rose
 Ik hou zelf enorm van roze lipsticks, deze kleur past het beste bij mijn lippen en gezicht en het is zo lekker meisjesachtig:)

Frosted Rose
Fijn aan deze lipsticks is dat ze niet mega dekkend zijn, je krijgt meer een gekleurde gloed over je lippen. Dekkend kan ook heel mooi zijn maar dit is meer mijn smaak.

 Frosted Rose
De lipsticks zijn enorm romig en voeden je lippen, ze voelen zacht aan en blijven prima zitten. As you can see, echt een gloed, al is dit wel een van de meer dekkende. De kleuren blijven trouwens prima zitten. Een dekkende lipstick zit over het algemeen wat langer maar ze blijven lang glazen en als je halverwege de dag een keertje bijwerkt zit je helemaal safe.

Pink Delicacy
Weer een fijne roze kleur, over deze was ik bij voorbaat het beest enthousiast!

Pink Delicacy

 Pink Delicacy
Prachtig en redelijk dekkend. Bummer bij deze kleur, of van mijn lippen eigenlijk, is dat je ieder velletje ziet zitten. Ik scrub mijn lippen regelmatig maar bij het maken van deze foto's werd pijnlijk duidelijk dat ik echt nog beter moet scrubben en smeren.

Beige Suede
 Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat de verpakking geweldig is. Super de luxe en mooi om uit te stallen op je make-up tafel:)

Beige Suede
Een mooie nude kleur die volgens mij voor heel veel mensen geschikt is!

 Beige Suede
Kijk hoe prachtig! Ik ben hier echt verliefd op, hij kan altijd! Mijn lippen zijn van nature nogal paars, niet mooi vind ik én ze lijken nog dunner dan ze al zijn. Deze lippenstift zorgt voor een natuurlijke kleur en glans maar is niet te opvallend. Topper!

Violet Dawn
Ik was hier heel benieuwd naar, paar leek me nogal extreem maar wie weet..

Violet Dawn
De swatch maakte mij nog nieuwsgieriger. Niet dekkend maar een lichte gloed.

 Violet Dawn
Wauw! Ik vertelde al dat mijn lippen best wel paar zijn van zichzelf. Deze lippenstift is bijna de kleur van mijn lippen maar nét iets lichter. Mooie glans en lekker neutraal! Als je iets meer dekking wilt kun je er altijd voor kiezen om de lipstick even te laten drogen en dan weer een laagje aan te brengen.

Red Attraction

Red Attraction

Red Attraction
Rood is qua lippenstiften niet mijn ding maar ik heb een klasgenootje die ik hier heel blij mee kan maken. Prachtige rode gloed die ik zelf écht mooier vind dan een matte rode dekking bij de meeste mensen. Dit vind ik wel echt een kleur die beter uitkomt met een lipliner, in ieder geval bij mijn lippen. Deze bleef trouwens nog beter zitten dan de rest!

 Geen uitgebreide review maar ik wilde jullie vooral de kleuren laten zien. Ik ben heel erg enthousiast over alle kleuren op de rode na. De rode is prachtig maar niet mijn ding. Ik ga nog even fijn combineren met de nieuwe lipliners van Oriflame dus die gaan jullie zeker ook zien. Er komen sowieso nog heel veel fijne Oriflame producten aan in reviews!
Je koopt de lipsticks bij een Oriflame adviseuse in jouw buurt of via www.oriflame.nl
Deze schatjes kosten €18 per stuk en gaan mega lang mee!

Welke kleur is jouw favoriet?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

2 opmerkingen:

  1. Mmm deze lipsticks zijn niet voor mij weggelegd, niet helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze lipsticks leuk! Er zitten zeker kleuren tussen die ik zelf ook zou gebruiken!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!