Life | How are you doin?

donderdag 30 april 2015

April was echt by far een van de meest heftige maanden van mijn leven. Naast een vervelende gebeurtenis boekte ik ook veel vooruitgang en kan ik toch positief terugkijken:)


Afgelopen maand overleed helaas mijn lieve opa waarmee ik een hele bijzondere en sterke band had. Het afscheid was heel zwaar en heel mooi. Ondanks dat ik het er moeilijk mee heb besef ik mij dat hij een prachtig leven heeft gehad en dat mensen nou eenmaal een keer dood gaan. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zo'n opa heb mogen hebben en heb prachtige herinneringen.
Natuurlijk heeft zo'n gebeurtenis invloed, op alles. School heeft er flink onder geleden en ook ikzelf moest alles echt weer even op de rit krijgen. Het gaat prima maar jeetje, wat mis ik 'm!
Verder ging alles een beetje zijn gangetje en probeerde ik aan mijn voornemens te werken:)

Stoppen met roken
Ik ben niet gestopt maar wel zwaar geminderd. Het ging eigenlijk prima tot ik flink wat stress kreeg, dan grijp je toch snel weer naar een  sigaretje (slecht excuus, i know). Nu ben ik een gelegenheidsroker en daar heb ik voor nu vrede mee.

Goed voor mijzelf zorgen
Gezond eten gaat prima, we letten er beiden op hier thuis. Sinds twee weken doe ik ook bijna dagelijks aan yoga, hoepelen én heb ik zelfs hard gelopen, het moet niet gekker worden toch. Ik ben een stuk fitter en minder ziek, zwak en misselijk. Ook niet onbelangrijk; ik heb er heel veel plezier in!

Structuur
Op de dagen dat ik school, werk of stage heb gaat het prima met structuur. Juist de vrije dagen waarin ik zeeën van tijd heb zijn lastig, ik ben snel geneigd om te gaan niksen (lees; Netflix) en totaal niet naar mijn to-do-lijstje te kijken.

Bloggen
Met de artikelen gaat het prima, ik ben in ieder geval tevreden. Rondom het overlijden van opa was het even rustig maar ik heb snel de draad weer opgepakt en merkte dat ik fijn vond om weer met "normale" dingen bezig te zijn. Ik ben nog steeds dankbaar dat ik zo veel leuke producten mag reviewen en blij met jullie als lezers, dankjewel!

Hoe gaat het met jou? Was jouw april ook zo roerig?

3 opmerkingen:

  1. Wat erg dat je je opa hebt verloren, heel veel sterkte. Ik heb nog nooit zoiets moeten meemaken, niemand in mijn omgeving die ik verloren heb, wat langs de ene kant positief is maar langs de andere kant maakt dat me ook wel bang. Ik weet helemaal niet hoe ik hiermee zou moeten omgaan, als ik dan aan m'n opa denk, krijg ik meteen tranen in m'n ogen. Ik zou hem zo hard missen.
    Veel sterkte! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He jeetje, wat heftig, dat overlijden van je opa. Naar zulke dingen he? Het is daardoor wel extra dapper dat je je zo goed mogelijk aan je voornemens probeert te houden! Maar vergeet niet dat het rotgevoel er ook mag zijn hé. Geef het de tijd. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken dat wel, wat betreft het aanbrengen van structuur. Zelf heb ik voor de vrije dagen een routine gemaakt/uitgeschreven zodat ik op mijn gemak de dag kan beginnen en dan verschillende afwisselende activiteiten gepland heb staan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!