Beauty | Oriflame Giordani Gold Long Wear Mineral Foundation SPF15

vrijdag 24 april 2015

Oriflame kwam al met een berg prachtige lipsticks dit seizoen, ook foundationfans kregen iets nieuws; en verzorgende en dekkende foundation in een prachtig flesje!
Ik ben een trouwe fan van Oriflame en vind het daardoor soms lastig om onbevooroordeeld een review in te gaan, kennen jullie dat? Nou scheelt het wel dat ik qua foundation echt al 10 jaar megatrouw ben aan mijn vaste merk. Ik zou dus niet heel snel voor vast wisselen maar het is altijd leuk om andere merken te proberen natuurlijk!

De nieuwe foundation in de luxe lijn van Oriflame; Giordani Gold, is verrijkt met vulkanische mineralen, deze revitaliseren, verzorgen en gaan veroudering tegen. De foundation beloofd goed te dekken en lang te houden. Ik probeerde 2 kleuren; Light Ivory en Natural Beige.

De luxe glazen fles heeft een handig pompje. Pomp niet te hard want er komt echt ruim voldoende uit, ook als je zacht drukt. Ik had eerst Light Ivory getest en vond het maar vreemd dat er geen pompje op zat, deze bleek in de dop vast te zitten. Mocht je dus het pompje missen, check de dop even;)

Light Ivory - Natural Beige

 Geen foundation - Light Ivory - Natural Beige
Een redelijk verschil tussen de twee kleuren, dat was ook al zichtbaar op de swatch. Light Ivory smelt echt perfect samen met mijn huidskleur, Natural Beige net iets minder bij de randjes. Natural Beige is dan ook meer een kleur voor de zomer als ik geen spookje meer ben.

 De foundation smeert makkelijk uit en voelt ontzettend licht en fris aan op de huid, ook de geur is aangenaam. Alhoewel ik 'm qua kleur en structuur niet mega dekkend vind blijft 'ie gedurende de dag prima zitten. Ik vind het zelf een hele prettige foundation maar denk dat mensen met een onzuivere huid toch behoefte hebben aan wat meer dekking. Je zou eventueel meerdere laagjes kunnen aanbrengen, dit vind ik zelf niet heel prettig aanvoelen.
Anyway, voor mijn huid echt een fijne foundation die ik, zeker voor dit prijsje, best wel opnieuw zou kopen:)
De foundation is beschikbaar in 5 kleuren, kost €16,99 en je vind 'm hier of bij een Oriflame adviseuse in jouw buurt.
Wat is jouw favoriete foundation?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

5 opmerkingen:

  1. Klinkt inderdaad wel goed deze foundation. Ik gebruik altijd foundation van LÓreal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, deze foundation dekt erg goed! Zelf gebruik ik geen foundation.

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het nog nooit geprobeerd van dit merk, maar het klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die natural beige is inderdaad wat te donker, maar de Ivory Light is prima bij jou ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!