Life | What is going on?

donderdag 2 april 2015

Er is weer een maand voorbij en dat betekent dat ik terug ga kijken naar mijn goede voornemens. Ik probeer iedere maand aan bepaalde dingen te werken, en het gaat nog niet denderend maar stapje voor stapje vooruit. Kijk je mee?


Stoppen met roken
Dit ging niet echt top, tot ik weer ziek werd. Nu ben ik wederom ruim een week gestopt,  dit keer volhouden? Ik rookte wel al stukken minder maar merk aan mijn lichaam dat niet roken gewon veel beter is.

Goed voor mijzelf zorgen
Ik doe heel erg mijn best met gezonder eten en genoeg vitaminen binnen krijgen. Aan mijn eetpatroon ligt het niet maar toch blijf ik af vallen en was ik weer ziek afgelopen maand. Toch maar weer terug naar de dokter want mijn weerstand lijkt compleet verdwenen te zijn. Ik schafte vlak voor ik ziek werd een hoepel aan, het plan is om iedere dag een kwartiertje te hoepelen. Ik heb zo veel positieve dingen al gehoord dat ik zeer benieuwd ben naar het resultaat!

Structuur aanbrengen
Ik merk wel wat verbetering! Ik ben bewuster bezig met lijstjes en handel dingen zo snel mogelijk af. Hopelijk kan ik kijken deze lijn volhouden en verbeteren. Geen idee waarom het nu wel beter gaat, ik krijg denk ik gewoon langzaam de smaak te pakken?

Blog bijhouden
Gaat lekker! Ik plan en werk veel vooruit en zorg dat ik voldoende foto'staat maak op de momenten dat daar tijd voor is. Er waren afgelopen maand weer veel leuke samenwerkingen dus het gaat gewoon lekker :)

Terugblikken op voornemens
Ik blikte deze maand wat later terug dan normaal. Ik was een stuk bewuster bezig dan vorige maand en heb echt het idee vooruitgang geboekt te hebben!

Fijn om weer even terug te kijken. Veel dingen versloffen toch een beetje na de fanatieke start in januari.
Hoe gaat het met jouw voornemens?

1 opmerking:

  1. Oh, als ik wist dat je gestopt was met roken, dan had ik je gisteren nog wel een "we kunnen het volhouden" high five gegeven. Ik ben namelijk nu 7 weken gestopt en als ik van te voren wist dat het zo makkelijk was, dan had ik het jaren eerder gedaan.. (al moet ik wel zeggen dat dit de 8e poging is in een jaar tijd en voor het eerst in mijn leven ervaar ik het stoppen met roken als makkelijk, heel gek). Zet m op!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!