Food | Eat Natural Repen

maandag 27 april 2015

Vandaag niet echt een onpartijdige review. Ik laat jullie mijn favoriete tussendoortje zien! Ik wil ze jullie al een tijdje laten zien maar steeds waren ze op voor ik bedacht dat ik foto's moest maken;) Op een van de persdagen vorige week kreeg ik een doosje met 3 verschillende smaken. Ik heb m even beheerst en wat foto's gemaakt:)


Ik heb het natuurlijk over Eat Natural! De repen van Eat Natural zijn verantwoord, glutenvrij en gemaakt van natuurlijke ingrediënten. Alle repen bevatten geen kleurstoffen, smaakstoffen en conserveringsmiddelen. Je ziet aan de repen precies wat je eet, bevat de reep bijvoorbeeld pinda's dan zie je deze duidelijk zitten. De repen zijn niet heel voordelig maar wat mij betreft wel het geld waard. Een losse reep kost al gauw €1,50, afhankelijk van het verkooppunt. De repen zijn echter heerlijk en vullen enorm. Ik haal ze af en toe om echt van te genieten. Bij het Kruidvat hebben ze soms trouwens aanbiedingen liggen, dat scheelt een hoop!

In het doosje wat ik kreeg zaten 3 smaken:
Melkchocolade met pinda's en cranberry's; deze vind ik lekker maar naar mijn smaak proef je te veel pinda. Een grote variant hiervan lijkt me echt extreem vullend.
Pure chocolade met cranberry's en macademia; mm..deze at ik voor het eerst, lekkere combi die ingrediënten met pure chocolade.
Amandel en abrikozen met yoghurt omhulsel; dit is echt mijn meest favoriete reep ooit! De smaakcombinatie is briljant en dit is dan ook de reep die ik altijd koop.

Ik ben dus weg van Eat Natural! Ze zijn wat prijzig maar als je let op de aanbiedingen of af en toe een reepje of pakje koopt is het goed te doen. Ze vullen ook echt goed, na dit tussendoortje ga je gegarandeerd niet meer snacken;)
Absolute aanrader dus, voornamelijk de oranje variant!
Je vind Eat Natural o.a. bij Albert Heijn en HEMA.
Ken jij Eat Natural al?
Dit artikel bevat producten die ik gekregen heb ter review.

5 opmerkingen:

  1. Ik ben hier best benieuwd naar, misschien eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik eet ook altijd de almond apricot reep. Lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmh kende ik nog niet maar klinkt erg goed en ziet er ook gewoon lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mjam, vooral die met amandelen en abrikozen ziet er lekker uit, alhoewel ik die andere ook wel eens wil proeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah die oranje vind ik altijd heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!