Life | Instadiary + Favorieten Maart 2015 (+Winactie)

woensdag 1 april 2015

Het is alweer april, tijd voor de Instadiary van maart! Bovenstaand zoals iedere maand een van de katten; Josje dit keer! Deze maand vrijwel geen links naar blogposts maar vooral een lijstje met fijne favorieten. Mocht je een review willen lezen dan is deze redelijk makkelijk terug te vinden, of via Google of onderaan mijn pagina:)
Het was een drukke en over het algemeen leuke maand waarin het ook een beetje lente werd. Kijk je mee?


Ik ging een samenwerking aan met de webshop SoloBioMooi, een webshop vol biologische cosmetica. Het eerste artikel is inmiddels online verschenen en er is nog een hoop leuks op komst!

Ik kocht eindelijk de lang gewilde Miracle Gel van Sally Hansen en kan nu niet meer zonder:)

Ik kocht bloemen voor in huis. Ik word zo vrolijk van planten en bloemen, zeker in combinatie met een schoon en opgeruimd huis en een lente zonnetje!

Ik ontdekte dit ijsthee achtige drankje. Inmiddels is er een nieuwe smaak uit; pink lemon, zo verslavend!

Ook in de tuin werd het een klein beetje lente:)

Ik kocht de nieuwe foundation van Clinique, een absolute aanrader!

We waren jarig, 24 alweer! Ik heb een heerlijke verjaardag gehad met lekker eten en fijne cadeaus!

Gosh komt met een aantal nieuwe dingen, waar onder dit frosted sand lakje. Deze week kunnen jullie nog een berg fijne producten van Gosh verwachten in een look voor Pasen.

Ik ging op sap kuur! Het was niet altijd even lekker maar ik werd er super fit van en ben nu zwaar verslaafd.

Het eerste ijsje! Deze foto verscheen trouwens in de Metro. Ik heb het exemplaar helaas gemist dus mocht je 'm thuis hebben dan hoor ik het heel graag:)

Ik kocht het veel geprezen boek van Marie Kondo. Helaas door de tentamens is er nog geen tijd geweest om alles in de praktijk te brengen maar de inspiratie is er. Aanrader!

30% korting op Essie, joepiee! Ik nam dit oudroze lakje mee naar huis.

Van mijn spaar- en verjaardagsgeld kocht ik dit prachtige schatje; de Olympus PEN!

Ik hield een winactie, doe jij al mee?

 Dit lakje van Sally Hansen kreeg ik van mij zusje. In het flesje issie zuurstokroze maar op je nagels valt het een stuk roder uit, op de foto al helemaal. Toch een favoriet want hij glanst zo mooi:)

Een nieuwe collectie voor de Lente van Lush; daar moest natuurlijk wat uit getest worden. Deze jelly heeft absoluut mijn favoriete geur van dit moment.

Ik ontdekte ook de bananen drank van Alpro Soya, jummie!

Heel veel bloemen in huis! Roze vind ik toch echt de mooiste kleur voor bloemen. Ons huis is verder vrij strak met veel wit dus ze steken lekker af.

Kijk dan wat een schatje! Gevulde koeken is absoluut een van mijn favoriete snacks, vinden jullie ze ook zo lekker?

Hoe was jouw maand? Heb je nog bijzondere favorieten?

1 opmerking:

  1. Oh, dat theedrankje lijkt me lekker. Mooie verpakking ook. Dat van die winactie moet ik gemist hebben maar zit dan ook een heel eind achter met het blogjes lezen. Nu krijg ik enorme trek in een gevulde koek. Ik at die namelijk supergraag als kind :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!