Hair | Kruidvat Keratin Hair Repair Anti-Klit Spray

zaterdag 11 maart 2017


We kennen het bijna allemaal wel; je hebt het borstelen een keer overgeslagen voor het slapen gaan en je haar is nu een grote knopentoestand. Je kunt hier met je borstel redelijk doorheen komen maar daarbij breek je wel de nodige haren af. Deze goedkope spray van Kruidvat helpt je bij het verwijderen van de knopen en hersteld ondertussen je haar.


Deze spray is intensief voedend die je haar direct doorkambaar beloofd te maken en beschermt tegen haarbreuk. De toegevoegde vitamine B5 werkt verzorgend voor je haar en geeft het een gezonde glans.

Als ik naar de ingrediënten kijk zie ik een basis van water met daarnaast een aantal verzorgende ingrediënten maar ook parfum. Je gebruikt de spray vrij simpel; even schudden, sprayen op nat of droog haar en dan doorkammen.


Wat me direct opvalt aan de spray is de geur; die vind ik heel aangenaam en doet me denken aan een combinatie van zonnebrand, amandelmelk en een snoepje. Een zoetige geur die niet te veel overheerst. De geur blijft overigens redelijk in je haar hangen maar niet zo erg dat je met een enorme walm rond loopt als je met je haar wappert.


De spray, sprayt prima; niet te veel, niet te weinig en het flesje lekt niet. De geur vind ik dus top en de werking eigenlijk ook wel prima. Zowel op nat als droog haar is mijn haar prima te doorkammen met maar een klein beetje spray. Mijn haar lijkt hier niet vet van te worden, wel heel glad en zacht, Als je nog een hele volumineuze coupe wilt, zou ik echt het minimale gebruiken want ik heb wel het idee dat je haar door de gladheid wat gaat hangen. Je vind de spray van Kruidvat voor €2,99.

Dit artikel bevat een product die ik heb gekregen, uiteraard beïnvloed dat mijn mening niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!