Body | Trekpleister Body Butter Honing & Cacao Boter

donderdag 2 maart 2017


 Eerder konden jullie al lezen over het micellaire water van Trekpleister, in het pakket dat ik kreeg, zat ook deze body butter. Ik ben dol op de geur van honing en vind cacao boter meestal ook lekker, in ieder geval qua geur had ik dus hoge verwachtingen.


Deze simpele bodybutter is dermatologisch getest en bevat cacaoboter om je huid superzacht te maken. Inmiddels ben ik er achter dat eigenlijk vrijwel alles wat Trekpleister van het huismerk heeft, Kruidvat ook heeft alleen dan in een iets aangepaste verpakking. Ik kon online niet duidelijk vinden of Trekpleister dierproefvrij is maar omdat Kruidvat dat doorgaans wel is, durf ik er bijna vanuit te gaan.


Eerlijk is eerlijk; een hele luxe bodylotion gaat dit niet zijn. Geen unieke ingrediënten, bergen natuurlijke ingrediënten of een verpakking van gerecycled plastic. Trekpleister beloofd een verzorgde huid zonder een plakkerig gevoel en een lekkere zoete geur, ik was eerlijk gezegd wat sceptisch. Als ik de pot open maak ruik ik wel al een geweldige geur, honing, cacaoboter maar niet mierzoet, zo fijn!


De geur vind ik geweldig, na het smeren zwakt deze wat af maar je blijft wel nog lekker ruiken. De bodylotion is dik, vettig en heel verzorgend, hij trekt binnen een paar minuten in en laat geen vettig laagje achter op de huid. Aan de ene kant vind ik zo'n laagje wel fijn in de winter maar aan de andere kant verzorgd ´ie prima en komt mijn huid niks te kort. Ik ben heel erg positief verrast door dit product, groot fan van de geur en vind ´m niet onder doen voor merken die veel en veel meer kosten. Voor deze pot van 200 ml betaal je €2,49, absolute aanrader dus, zeker voor dit bedrag!

3 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!