Beauty | Ivories Natural Teeth Whitening

zaterdag 18 maart 2017


Mooie witte tanden is iets wat iedereen wel wil denk ik. Nou zijn de meningen over ¨wit¨ natuurlijk verdeeld en zit niet iedereen te wachten op een shiny Hollywoord smile. Ik hou wel van lekker wit maar het mag ook nog wel enigszins natuurlijk. Mijn tanden zijn helaas vrij geel, zo geel zelfs dat ik ze op foto's altijd flink bewerk omdat ik het onsmakelijk vind..


Mijn tanden zijn door verschillende dingen verkleurd maar toch heb ik er nooit voor gekozen om ze te bleken bij de tandarts of bij een salon. De tandarts vond ik altijd vrij prijzig en met salons vind ik de betrouwbaarheid lastig, ik wil natuurlijk geen mooie tanden die van binnen vol met gaatjes zitten.

In de vorige Healthbox zat dit bijzondere poeder van Ivories, een natuurlijke manier om je tanden te bleken. Ik vertel jullie er heel graag meer over en probeerde deze zwarte smurrie de afgelopen drie weken uit.


Ivories is 100% natuurlijk poeder om je tanden mee te bleken en te polijsten. Naast bleken, doet het poeder nog meer; het ontgift je mond en versterkt je glazuur. Het voorkomt een slechte adem, verwijdert tandplak en voorkomt de groei van schadelijke bacteriën.



Ivories belooft het volgende: als je elke dag 2 minuten poetst met het poeder, zijn je tanden na 2 à 3 weken aanzienlijk witter en heb je geen slechte adem, mocht je die al hebben.

Ik heb trouw elke dag gepoetst, dat was even wennen met zo'n zwart gedoe. Overigens is Ivories geen vervanger voor tanden poetsen, ik deed eerst Ivories en dan gewoon poetsen. Dat laatste moest ook echt wel want je hele mond is zwart. Verder schuimt het niet, ruikt het niet gek en smaakt het vrijwel nergens naar. Na het poetsen voelt mijn mond schoon maar heb ik wel de behoefte aan een sterke tandpasta met mint.


Links voor Ivories, rechts na.
Qua whitening ben ik een klein beetje teleurgesteld. Mijn ondertanden lijken wel wat witter maar de gele vlekjes op mijn boventanden zijn nagenoeg niet minder geworden.


Omdat het poeder verder zo prettig aan voelde, had ik ook qua whitening veel verwacht, ik heb ook echt geen dag overgeslagen. Voor €34,99 zou ik dit product dan ook niet nogmaals kopen, ik vind het effect niet genoeg. Het product is fijn, mijn mond voelt gezonder maar ik wil gewoon wittere tanden. Ik blijf het wel gewoon gebruiken tot het op is, misschien dat de vlekjes na een langere tijd wel weggaan.

Je vind Ivories hier, mocht je een potje bestellen dan wordt deze binnen 24 uur verzonden. Wel even een sidenote; ga niet alleen af op mijn review. Er zijn veel positieve verhalen over Ivories, voor mij werkte het alleen niet zoals ik gehoopt had.

1 opmerking:

  1. Jouw ondertanden lijken ietsje witter inderdaad. Ik vind het zo stoer dat je je tanden fotografeert en de foto plaatst. Ik wilde het een keer doen maar vond mijn tanden zo afschuwelijk.. Mira, eigenlijk zouden wij naar een cosmetische tandarts moeten gaan en kijken of zij de boel leuk kunnen pimpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!