Food | Mira Eats #3

donderdag 30 maart 2017


Daar ´issie weer; Mira Eats! in deze 3e editie laat ik jullie graag weten welke aanraders ik deze maand heb op etensgebied! Je vind in deze rubriek leuke restaurantjes, fijne gerechten en bijzondere supermarktvondsten. De vorige editie kun je via deze link lezen.

Albert Heijn - Lekker & Anders Turkse Pizza
Bij deze Appie verkopen ze deze 3-packs Turkse pizza en die zijn verrassend lekker. Je kunt ze opwarmen in zowel de pan, de oven als de magnetron en ze zijn een beetje pittig maar zeker niet té. Ik eet ze met een flinke lading knoflooksaus en soms een beetje sla.

Albert Heijn - Lekker Stel Kers
Dit bakje yoghurt met kersensaus probeerde ik via de app Scoupy (aanrader!) gratis uit. Ik dacht eerst dat de saus wat weinig zou zijn maar het was perfect én ontzettend smaakvol.

Supermarkt - Emmi
Afgelopen maand probeerde ik voor het eerst de kaasfondue van Emmi en die kan ik jullie zeer zeker aanraden. Makkelijk warm te maken in een pannetje, heel smaakvol en precies genoeg voor 2 personen.

Tiel - Grand Café Hart van de Betuwe
Bij dit restaurantje in het centrum van Tiel hebben ze een salade met peultjes en gamba´s. Hij is te bestellen in 3 maten en bij mij altijd een groot succes. Als je ooit in Tiel bent; gaan!

Utrecht - Bar Beton
Bij Bar Beton in het centrum van Utrecht dronk ik een smoothie en at ik een blueberry cheesecake. De smoothie was verkrijgbaar vanaf 0,5 liter, vrij groot maar wel heel erg lekker. Het taartje was top en op de kaart zag ik nog veel meer lekkers waar onder een Oreo Cheesecake en lekkere ontbijtjes. Ook op het station en bij Rijnsweerd hebben ze een vestiging.

Utrecht - Bistrot Centraal
Bij dit restaurant op Utrecht Centraal bestelde ik de vis van de dag. Een smakelijke scholfilet met een flinke puntzak chips er bij. Met €12,95 niet heel goedkoop, maar wel heel lekker!


Laat vooral jouw aanraders achter in de reacties!

1 opmerking:

  1. De Emmi kaasfondue is erg lekker maar tipt niet aan 'echte' kaasfondue, hoe ze het in Zwitserland klaarmaken :p
    Ik heb deze maand de ijskoffie van Starbucks ontdekt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!