Food | Mira Eats #2

woensdag 8 maart 2017


Eind januari vertelde ik jullie al over ¨Mira Eats¨, een nieuwe rubriek waarin ik jullie vertel over mijn ontdekkingen op etensgebied. Dit kunnen leuke restaurantjes, fijne gerechten of smakelijke supermarktvondsten zijn. De vorige editie kun je via deze link lezen; vandaag weer een nieuw lijstje!

Albert Heijn - Basis voor smoothie
Bij de Appie in de diepvries hebben ze van die handige pakjes met fruit, groenten en gezonde zooi zoals gember. Deze gooi je heel makkelijk in de blender, sapje of melk er bij en klaar is je smoothie. Ik vind het briljant, makkelijk én lekker. De variant met pompoen, banaan, mango en pastinaak is favoriet, die kost €1,99. Verder vind je nog de varianten avocado/banaan/mango/ananas/basilicum, banaan/boerenkool/mango/citroengras en biet/ananas/braam/gember.

Amsterdam - Wagamama
Onlangs was ik weer eens bij mijn favoriete restaurant; ondanks dat ik geneigd ben om vaak hetzelfde te bestellen ging ik dit keer voor wat nieuws. Ik bestelde de seafood dumplings, echt goddelijk. Sowieso is Wagamama echt een enorme aanrader als je heel smaakvol en betaalbaar Aziatisch wilt eten.

Ikea - Pulled Salmon Sandwich
Sowieso ben ik al vervent fan van het eten bij Ikea maar laatst werd ik wel heel positief verrast. Het broodje ¨pulled¨ zalm bleek vreselijk smaakvol met bietjes, augurk en hele lekkere sla. Heeeeeeeeul lekker en ik geloof een euro of 4.

Jumbo - Arla Skyr Drinkyoghurt Mango 
Deze drinkvariant van de populaire yoghurt uit IJsland met mango en passievrucht vond ik heerlijk! Skyr zelf vind ik wat te zurig en gezond smaken maar deze was lekker zoet en fruitig, voor 250ml betaal je €1,19.

Utrecht - IKOOK
Aan de Vleutenseweg en de Amsterdamsestraatweg in Utrecht vind je deze leuke winkeltjes waar ze elke dag een aantal verse gerechten klaarmaken. Deze warm je thuis even op en dan heb je een verse en gezonde maaltijd. Ik heb er nu een keer of 5 wat gehaald, altijd heel vers en smaakvol. De maaltijden kosten ongeveer €6,50 en je kunt alleen per pin betalen.

Zoelen - Zoelensche Brug
Via Groupon ging ik lekker eten bij de Zoelensche Brug, best wel chique en heel uitgebreid. In veel van de gangen zat ¨schuim¨ verwerkt, dat zal wel in zijn in kookland ofzo. Verder was alles heel bijzonder, verrassend en smaakvol. Ik heb geen idee wat ik allemaal op heb maar het was verrekte lekker. Op Groupon kun je een 5-gangen diner kopen voor nog geen €50 in plaats van €100, je eet dan met twee personen, aanrader!

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!