Beauty | Opgemaakt Februari 2017 met o.a. Lush, Lancome en Olaplex

zondag 5 maart 2017


Het komt bijna nooit voor, maar deze maand maakte ik maar vier dingen op. Wel vier dingen die ik met heel veel plezier heb gebruikt en waarvan ik er drie zeker opnieuw koop. Zoals gewoonlijk kun je weer op de naam van het product klikken om bij de review terecht te komen. Kijken jullie mee?


Batiste blijft voor mij toch het fijnste merk qua droogshampoo. De limited edition had een prachtige verpakking maar de geur had wat meer aanwezig mogen zijn.


Lancome Bi-Facil Oogmake-up Remover €29,95/125ml
Deze tester van Lancome heb ik met veel plezier gebruikt. Ik vond ´m perfect, mild genoeg maar niet zo mild dat er make-up achter blijft.


Olaplex vind ik echt het fijnste product ter wereld, ondanks de schofterige prijs. Mijn haar knapt hier extreem van op en ik kan niet meer zonder.


Mijn favoriete haarmasker! Van dit masker wordt mijn haar net ietsje lichter, lekker zacht en goed verzorgd. Ook zonder dit zwartje potje kan mijn haar niet meer overleven, aanrader!

Welke van deze producten gebruik jij ook wel eens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!