Beauty | MUA Luxe Glow Beam Highlighting Powder Gold

donderdag 9 maart 2017


MUA blijft een van mijn favoriete budget merken, ze komen regelmatig met trendy producten voor kleine prijsjes. Nu vind je in de winkels een prachtige collectie vol producten om een mooie glow te creëren. Ik probeer deze prachtige, luxe, gouden highlighter in vaste poedervorm.


Deze gouden highlighter is geschikt voor vrijwel iedereen, als je echt een hele lichte huid hebt, staat een andere je wellicht mooier.

MUA heeft met deze highlighter wel een briljante uitvinding gedaan, althans ik had het nog nooit gezien. Als je het doosje opent, zie je bovenstaand beeld.


Als je de verpakking dan wat draait, wordt er wat poeder geschraapt, zo zit je niet met een rommelig doosje vol poeder. Ook voorkomt het verspilling én pak je niet te veel product in één keer. Een springveer onderin het doosje zorgt er voor dat je kunt blijven schapen tot het product op is.


Wauw! Heel veel glans, heel veel pigment, prachtig!


Hier wat subtieler; een mooie, warme gouden glans met niet te veel glitters.


En hier op mijn gezicht. Prachtig, subtiel maar ook op te bouwen als je een heftige glans wilt. Ik vind ´m nu mooi maar denk dat ´ie bij een gebruinde huid helemaal prachtig is.


Heel fijn product weer van MUA die ik je zeker kan aanraden. Je vind ´m onder andere bij Kruidvat voor €7,40. Overigens vind ik dit voor MUA aan de dure kant, nog steeds het geld waard hoor:). Naast deze poeder vind je in de collectie nog een poeder palette en een vloeibare cushion highlighter.

5 opmerkingen:

  1. Hij is super mooi! Ik heb ooit van mua een contourset gekocht ook deze vond ik prijzig maar is het zeker waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie highlighter! Echt een mooie glans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gold! Love it, al denk ik dat deze te heftig is voor mij? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat apart zo die losse poeder! De glans is wel echt mega zeg, wahhh! Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!