Beauty | Max Factor X Lieke van Lexmond

woensdag 22 maart 2017


Max Factor is een grote naam in de make-up wereld en bij mij voornamelijk geliefd door de fantastische False Lash Effect Mascara. Onlangs was ik bij een wel heel bijzondere lancering; Max Factor heeft namelijk in samenwerking met Lieke van Lexmond een fijne collectie samengesteld waarmee je voor elke gelegenheid, elke stijl en elke smaak een passende look kunt maken. Nou ben ik niet echt een ster met looks (daar word aan gewerkt) maar kan ik jullie wel met heel veel plezier de producten laten zien.


Ik probeerde me te herinneren wat ik allemaal van MF geprobeerd heb en ik kwam er tot mijn schrik achter dat dit beperkt is gebleven tot de mascara. Best gek, want Max Factor is zeer betaalbaar en makkelijk bij de drogist te verkrijgen. Vandaag laat ik jullie een oogschaduwpalette, een mascara en een lipproduct zien. Wel even een sidenote; er is ergens wat mis gegaan met mijn camera dus de foto's zijn niet allemaal zoals bedoeld. Omdat ik geen fan ben van gebruikte producten fotograferen, wilde ik ze toch graag op deze manier aan jullie laten zien.


False Lash Effect Voluptuous Waterproof Mascara €17,99
Deze waterproof mascara belooft je wimpers te liften én ze 5x meer volume te geven. Ik kan hier heel kort over zijn; ik vind ´m geweldig. Net iets subtieler dan de reguliere FLE mascara maar heel mooi, niet klonterig en gewoon top.


Masterpiece Nudes 04 Orchid Nudes Oogschaduw Palette €19,99
Dit palette heeft 8 tinten, zowel mat als shimmer die voor elke huidskleur en elke look geschikt zijn. Opvallend vond ik hoe zacht de poeders aanvoelen op de huid, ondanks die zachtheid zie ik toch enorm veel pigment. De tweede kleur van links vind ik prachtig om over het hele ooglid aan te brengen en is een kleur die ik nu bijna dagelijks draag. Alleen bij de groene kleur ontstonden er wat korreltjes, verder zijn de poeders erf fin, weinig fall out en blijven ze goed zitten.


Lipfinity 370 Always Extravagant Lippenstift €16,99
Lipfinity is ideaal als je geen zin hebt om je lippenstift continu bij te werken en belooft eten en drinken gewoon te overleven. De lippenstift bestaat uit twee delen; eerst breng je de kleur aan, deze laat je een minuutje drogen. Hierna breng je de glanzende en vochtinbrengende topcoat aan, hierdoor drogen je lippen niet uit en blijft de kleur extra mooi. Rood is niet mijn kleur maar toch vind ik dit product geweldig; hij brengt makkelijk aan en dekt goed en egaal. Of ´ie goed blijft zitten? Zeker! Ik bracht deze in de ochtend aan en tegen de avond heb ik moeite moeten doen om alles weg te krijgen. De kleur was wat vervaagd, zeker in het midden maar toch zat ´ie er nog redelijk op. Van dit product wil ik zeker een andere kleur aanschaffen, ik heb nog nooit een lipproduct mee gemaakt die zo goed bleef.


Een korte maar krachtige review van 3 producten die eigenlijk allemaal doen wat ze beloven. De mascara is mijn favoriet maar ook het palette biedt heel veel mogelijkheden. De lipstick was gewoon niet mijn kleur, maar over de kwaliteit heb ik niks negatiefs te melden, als ik echt wat moet zeggen; mijn lippen waren wel wat aan de droge kant aan het einde van de dag, maar ik had dan ook flink lopen schrobben. Je vind Max Factor onder andere bij Kruidvat, zeer regelmatig zijn er goede aanbiedingen dus mocht je wat willen kopen, hou de folder zeker in de gaten.
Gebruik jij wel eens producten van Max Factor?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!