Food | Speciale ontbijtproducten van Lidl

maandag 27 maart 2017


Vorige week viel er een folder in de brievenbus van Lidl met daarin super lekkere en luxe producten voor onder andere een heel feestelijk ontbijtje. Ik zat al met één been op de fiets toen ik ontdekte dat de producten pas later verkrijgbaar zouden zijn, vanaf 23 maart. Dit weekend ging ik dus vol goede moed naar de Lidl en kwam ik thuis met een van de betere ontbijtjes ooit.


De preken over ¨ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag¨ kennen we inmiddels wel. Ik heb zeker wat nodig om op te starten in de ochtend en ik wil dan graag iets lekkers. Normaal ontbijt ik met boterhammen of een smoothie, op zondag ga ik graag all the way en werk ik het liefst zo veel mogelijk lekkere dingen naar binnen voor ik mijn dag begin.

Ik nam dus wat dingetjes mee bij Lidl en vertel jullie graag of deze voldeden aan mijn verwachtingen.


Mugcake €0,69
Ik begin maar meteen met het extraatje; mugcakes! Makkelijk, supersnel klaar en net even wat anders dan de gewone bammetjes. De variant met chocolade heeft mijn buikje inmiddels bereikt en die was eigenlijk gewoon prima, niks op aan te merken.


Hagelslag met koffiesmaak €1,29
Hier was ik vooraf zeer enthousiast over, het leek me geweldig en mijn verwachting werd gelukkig waargemaakt. Deze dunne hagelslag heeft de subtiele smaak van koffie, heerlijk op een witte boterham en echt een feestelijke toevoeging aan je ontbijt.


Hagelslag met sinaasappelsmaak €1,29
Een hele bijzondere variant waar je echt van moet houden. Ik vind ´m vrij heftig maar wel ontzettend lekker. Deze vind ik door de zeer sterke smaak lekkerder met bruin brood, boter en dan een dun laagje strooien, anders is het too much.


Coconut spread €1,49
De reden waarom ik naar de Lidl wilde rennen, dit leek me zo fantastisch! Ik moet eerlijk zeggen dat het niet zo fantastisch is als ik dacht, maar wel heel lekker. Het lijkt een beetje op dat witte gedeelte van Duo Penotti (het smaakt niet naar witte chocolade) met kokossnippers. Ik vind ´m lekker, maar van mij had er wat meer kokos in mogen zitten.


Al met al prima producten die voor het grootste gedeelte zijn zoals verwacht en waarmee je voor een klein prijsje echt een bijzonder ontbijt of een bijzondere brunch op tafel zet. Ik ben heel blij dat ook betaalbare winkels met dit soort speciale producten komen, leuk om over te schrijven én een goed excuus om lekkere dingen in huis te halen.
Wat is jouw ultieme ontbijt tip?

2 opmerkingen:

  1. Lekker! Hagels met koffiesmaak! Ik heb dat ook met die folder, raak in de war met die data hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké, ik koop morgen de Lidl leeg haha! Die mugcakes lijken me echt lekker :)
    Ik heb niet echt een ontbijt tip, vaak kan ik 's ochtends niet eens eten dus neem ik gewoon maar Brinta Wake Up (een soort poeder waar je melk bij doet, even shaken en het is klaar).

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!