Beauty | Opgemaakt Maart 2017 met o.a. Lush, Biomed en mijn favoriete blusher ooit

zaterdag 1 april 2017


De maand is weer om dus ik laat jullie graag zien welke producten er helemaal op gingen. Zoals bijna altijd komt Lush voorbij maar ook maakte ik met pijn in mijn hart mijn lievelings blush op en verf ik sinds een tijdje mijn haar weer zelf. Mocht ik een complete review gemaakt hebben van het opgemaakte product, dan kun je daar terecht komen door op de naam te klikken.


Lush Buche De Noel Gezichts- en Bodyreiniger €10,95
Deze reiniger uit de kerstcollectie kocht ik in de sale van Lush en hij beviel prima. De reiniger bevat amandelen en cranberry's en heeft dus een lichte scrub, de geur vind ik een beetje gekkig maar verder een fijn product. Niet zo geweldig als Angels On Bare Skin maar wel gewoon fijn. Ik zou ´m volgend jaar met kerst niet voor de volle prijs kopen, in de sale zeker wel.

Nivea Onder de Douche Bodylotion Honey €3,99
Ik vind dit echt een fijne uitvinding, ideaal om je benen zacht te houden. Deze variant van Nivea ruikt licht naar honing en werkte voor mij heel fijn. Op dit moment heb ik nog twee andere merken liggen maar deze komt daarna zeker weer in huis!


Organique Scrub 2,95
Deze huisgemaakte scrub in een glazen potje ontdekte ik in bio winkel Organique in Den Haag. De scrub was gemaakt van suiker en sinaasappelschillen en rook heerlijk en werkte prima. Heel leuk winkeltje om een te gaan kijken als je in Den Haag bent, je vind ´m op de Korte Poten en ze hebben ook een webshop.

Dove Invisible Dry Deo 1,79
Deze deo gebruik ik al jaren en ik kan ook echt niet meer zonder. Ik zweet met deze deo amper en het beetje dat ik zweet, gaat niet stinken. Verder vlekt de deo niet, echt mijn favoriet en ik kan ´m iedereen aanraden.

Piroche Rosalpina Cleansing Cream €7
Deze reiniger heb ik vanaf het moment dat ik ´m binnen kreeg elke dag gebruikt. Ik vind ´m echt heel erg fijn maar ook best wel prijzig voor hoe snel ´ie op ging. Als mijn voorraad op is, ga ik overwegen om een grote verpakking te kopen want fijn was ´ie zeker.


Garnier Olia Haarverf €15,49
In het kader van kosten besparen verf ik mijn haar weer een tijdje zelf. Olia is al jaren mijn favoriete verf, mijn haar beschadigd minimaal. Ik gebruik daarnaast zilvershampoo om het mooi blond en gezond te houden.

Deze peeling van Biomed vond ik prima, niet geweldig maar gewoon oke.

Deze blush vond ik geweldig en heb ik met heel erg veel plezier op gemaakt. Ondanks de forse prijs zou ik deze opnieuw kopen als ik niet nog veel te veel blushers had liggen.


Niet heel veel producten dit keer maar wel hele fijne, anders waren ze natuurlijk niet op gegaan. Leuk om er een keer een make-up product tussen te leggen, die gaan natuurlijk niet zo snel op. Aankomende maand gaan jullie vermoedelijk de verf weer terug zien en hoogstwaarschijnlijk een mascara:).
Welke van deze producten gebruik jij ook wel eens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!