Body | Jil Sander Sun Pop ¨Green Fusion¨ Eau de Toilette

woensdag 5 april 2017


Ik ben qua geuren redelijk eenkennig en gebruik zo´n 2 geuren heel intensief, toch merk ik dat als het seizoen verandert, ik behoefte heb aan andere geuren. De geuren die ik draag zijn aan de zware kant, nu de lente toch echt is begonnen, wilde ik graag wat lichtere geur. Ik ben natuurlijk niet de enige met deze behoefte en in deze periode komen er dan ook ontzettend veel nieuwe geuren uit. Vandaag laat ik jullie deze frisse geur van Jil Sander zien.


Jil Sander komt voor de zomer met drie nieuwe limited editions van het mega populaire SUN. Drie zeer opvallende maar toch simpele flesjes met elk hun eigen zomerse geur. ¨Arty Pink¨ is Oosters en bloemig, ¨Coral Pop¨ wat kruidiger en ¨Green Fusion weer frisser. Over deze laatste vertel ik jullie wat meer, want ik probeerde ´m uit.


Green Fusion is zowel fris als warm en heeft een verslavende, houtige, bloemengeur. In de topnoten vind je vijgenblad en groene sinaasappel, in het hart jasmijn en zoutwater. De lang aanhoudende basisnoten bestaan uit musk en eigentijdse houtnoten.

De geur begint heel fris met een toefje warm, na verloop van tijd wordt de geur wat zwaarder, uiteindelijk blijft er een bloemige geur over met een flinke toef warmte in de geur en een klein beetje frisheid. Ik weet dat geuren beschrijven echt bijna onmogelijk is maar op deze manier leg ik het voor mijn gevoel het beste uit.


Ik vind ´m heerlijk, ik hou van wat warmere geuren maar het frisse wat je ook zeker in deze geur terug vind is wel wat ik fijn vind zo in de lente. Hij is niet te zoet of te fruitig, precies in balans. Ik vind niet dat ´ie heel lang blijft zitten of heel erg aanwezig is, ik gebruik ´m redelijk royaal en spuit ook zeker nog een keer bij. Wat mij betreft een hele fijne, toegankelijke geur om dagelijks te dragen die prachtig staat op je plankje én zeer betaalbaar is. Je vind ´m voor €35/100ml bij de parfumerie.

Ik heb deze geur gekregen voor het maken van een review.

1 opmerking:

  1. Lijkt me een heerlijke parfum! Ik heb Coral Pop en die is ook heel lekker. Ik vind de verpakkingen ook zo leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!