Beauty | Festival-ready met Yves Rochter

zondag 16 april 2017


De festivals zijn weer langzaam aan het beginnen en ook mijn mailbox stroomt vol met feestelijke, zomerse berichten over kleurrijke collecties. Vandaag laat ik jullie vier producten van Yves Rocher zien; twee nagellakjes, een eyeliner en een lip/cheek potlood. Met deze vrolijke combinatie van blauw en licht oranje ben je sowieso helemaal voorbereid op de komende festivals.



Yves Rocher kennen we denk ik allemaal wel, ze hebben prima make-up voor kleine prijzen en altijd heel veel acties en aanbiedingen. Ik weet nog dat er toen ik klein was altijd een folder thuis kwam voor mijn moeder, ik kon me uren vermaken met bekijken wat ik allemaal zou willen als ik later groot was. Inmiddels is YR zo lief om me af en toe wat op te sturen voor mijn blog, dat had ik als klein meisje natuurlijk nooit kunnen bedenken.



Nagellak 69 Bleu Céladon €5,90
Yves Rocher beloofd een intense kleur met een mooie glans die lang blijft zitten. De lak lakt fijn, het kwastje is fijn, en droogt snel. Ik moet hier wel even vermelden dat ik momenteel donkerrode gelnagels met glitter heb, geen ideale nagels om nagellak op te testen dus. Ik heb toch wat aangebracht om zo in ieder geval de kleur een beetje te kunnen laten zien.

Ik ben niet iemand die snel voor opvallende kleuren nagellak gaat maar deze blauwe kleur vind ik eigenlijk wel heel mooi. Hij dekt goed, glanst mooi en is me niet te fel, echt een leuke kleur voor de zomer:).


Nagellak 59 Abricot Pastel €5,90
Zoals je kunt zien een moeilijke kleur om over donkerrood aan te brengen. Deze nagellak kun je in één laagje aanbrengen voor een subtiele lichte oranje kleur en een mooie glans. Met meerdere laagjes creëer je een diepere kleur.


Vertige Felt-Tip Liner 06. Bleu Céladon €14
Deze mooie helderblauwe eyeliner heeft een dunne vilten punt waardoor je makkelijk de gewenste lijn kunt trekken. Ik kon deze op de Nederlandse website nog niet terug vinden dus de prijs is een indicatie.


De blauwe kleur op mijn ogen is niks voor mij maar oh, wat werkt deze liner fijn. Zelfs voor een make-up kneus zoals ik, is het makkelijk een strakke lijn te zetten. De kleur vind ik niks maar de zwarte versie zal ik zeker meenemen als ik ´m tegen kom. 


Radiant Lip and Cheek Crayon Abricot Pastel ca. €12
Deze stick is zowel op je lippen als op je wangen te gebruiken en heeft een lichte roze/oranje kleur en een subtiele glitter. Hij ruikt zoetig, ik denk een beetje naar abrikoos maar misschien beeld ik me dat in door de naam. Ook deze staat nog niet op de webshop, zodra ik ze daar terug zie, zal ik dit artikel updaten met, indien nodig, extra info en de exacte prijs.


Op de lippen zie ik weinig kleur maar wel een mooie glans. Het product voelt zacht aan en door de subtiele kleur is ´ie makkelijk aan te brengen en hoef je niet te klooien met strakke lijnen.


Op mijn wangen valt ´ie helaas compleet weg, wel zie ik een mooie glans. Ik heb op mijn wangen liever toch wat meer kleur maar voor make-up loze dagen in de zomer is dit een fijn extraatje als ik een heftige blusher wil dragen. Fijn ook voor op vakantie om dan maar één product mee te nemen voor lippen en wangen in plaats van meerdere.


Zoals ik gewend ben van Yves Rocher prima producten in mooie kleuren. De blauwe nagellak was voor mij de grootste verrassing, echt een hele mooie kleur! Ook de lip & cheek crayon is een favorietje inmiddels. Je vind de producten bij Yves Rocher (onder andere op Utrecht Centraal), let zeker even op aanbiedingen want die zijn er heel regelmatig!
Welk product spreekt jou het meeste aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!