Beauty | BLUX Box April 2017

vrijdag 28 april 2017


In het verleden heb ik wel vaker beauty boxen hier laten zien, en had ik zelfs een abonnement. Ik blijf het wat leuks vinden; een maandelijkse doos met cadeautjes die altijd een verrassing blijven. Als blogger natuurlijk een ideale manier om nieuwe merken en producten te ontdekken. Onlangs kreeg ik de BLUX Box van april thuisgestuurd, deze is nog te bestellen en ik laat jullie graag de inhoud zien.


BLUX staat voor Be Lux en is een maandelijkse box met daarin 4 tot 6 producten (fullsize en miniatuur) in de categorieën make-up, huidverzorging, haarverzorging en make-up. De box word samengesteld in samenwerking met Mari van de Ven, een van de meest bekende make-up artiesten van ons land.

In ¨mijn¨ doos vond ik 5 verschillende producten, geen slechte opbrengst en maar één van de producten is maar miniatuur. Twee merken kende ik nog totaal niet dus vooral was ik al best wel blij. Voor dit artikel heb ik de producten wat beter bekeken, de beschrijving gelezen en de waarde van de producten bekeken. 


Batiste Droogshampoo Cherry - Travel Size €1,99
I love Batiste, dat weten jullie vast wel. Ik ben dol op deze droogshampoo en ben dan ook blij om een mini te vinden in deze box. De mini's vind ik aan de dure kant want ze gaan snel op, wel echt perfect om mee te nemen op een weekendje weg of vakantie.


Nivea Care Intensief Voedende Crème €4,49/100ml
Nivea heeft weer wat nieuws, volgens mij kende ik de Nivea Care variant al maar is deze weer extra voedend. De formule met Hydrowax voedt je huid en plakt niet, zo´n 24 uur lang blijft je huid gehydrateerd en zacht. Naast deze 100ml pot, is er ook nog een grote van 200ml. Ik vind dit geen saai product maar ik gebruik dit soort crèmes vrijwel niet. Ik heb een voorraad Nivea uit perspakketten voor een heel weeshuis maar pak het eigenlijk nooit.


Beebee Professional Highlighter Powder €21,50
Deze sterk gepigmenteerde highlighter is verrijkt met Marula olie en geeft op de huid een glanzend effect. De textuur is poederig, zacht en cremig en zorgt ervoor dat je highlighter makkelijk inblend in je huid. Ik ben nog totaal onbekend met dit merk en zal deze dan ook zeker terug laten komen in een review.


Doucce Click Click Lipstick €22,50
Ook dit Amerikaanse merk ken ik nog niet en deze lipstick schijnt een bestseller te zijn. De lipstick heeft veel pigment, een romige finish en is niet plakkerig. De verpakking werkt door middel van een klik systeem, waardoor deze niet zo snel open schiet in je tas. Ik kreeg kleur 809, een klassieke roze kleur die jullie zeker terug gaan zien in een review.


Trind Cosmetics Nail Balsam €14,20
Trind heb ik regelmatig voorbij zien komen maar nooit geprobeerd. Deze nail balsam op basis van biotine, pathenol en phytantriol is speciaal ontwikkeld om de hoeveelheid nagelvocht in je nagels te optimaliseren en de nagelgroei te bevorderen. Ik vind dit niet een heel leuk product voor een review, maar wel een fijn product om te gaan gebruiken.


Voor mij een hele leuke en positieve eerste ervaring met de BLUX Box. Op de Nivea na kan ik alles zelf wel gebruiken en van twee artikelen gaan jullie zeker nog een review terug zien:). Qua waarde zit deze box wel goed, een abonnement kost €14,95 per maand en daar gaat deze box met zo'n €65 ver bovenuit.
Wat lijkt jou het leuke product uit deze box?

1 opmerking:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!