Blog | Win mijn favorieten!

woensdag 11 april 2018


Op dit moment lig ik weer eens gevloerd in bed, soms gaat het weken goed en dan ineens weer een week k*t. Niet zo handig wat betreft foto's maken maar ik had dit artikel toch al een tijdje gepland, dus elk nadeel heb z'n voordeel. Bijna 2 jaar geleden alweer gaf ik een pakketje weg met daarin een stuk of 6 van mijn favoriete producten. Daar werd toen erg leuk op gereageerd en wat is er nou leuker dan producten of merken weggeven waar je zelf dol op bent? Tijd dus om weer iemand blij te gaan maken met een aantal hele fijne producten!


Wat kun je winnen?
Een pakketje met favorieten, wat de exacte inhoud is, is een verrassing en ik weet zelf ook nog niet alles. Ik wil dit keer sowieso 10 producten in het doosje stoppen met een mix van eten en beauty. Een aantal van de producten zal ik zelf aanschaffen en een aantal producten worden wellicht gesponsord door bedrijven.

Wat moet ik hiervoor doen?
- Laat een reactie achter waarin je aangeeft dat je mee doet en zorg dat ik je kan bereiken door een mailadres of accountnaam achter te laten. Ik krijg helaas op winacties nog steeds veel anonieme reacties en daar kan ik helaas niks mee.
- Je kunt extra kans maken door me te volgen op Instagram, als je me daar al volgt krijg je uiteraard ook een extra kans.

De winnaar wordt uiteindelijk willekeurig geloot, dus ook met alleen een comment maak je voldoende kans!

Overige voorwaarden
- De winactie loopt tot en met woensdag 25 april 2018 18:00. De winnaar krijgt uiterlijk 27 april bericht.
- Als de winnaar het goed vind, deel ik zijn of haar account in Instagram stories, als de winnaar anoniem wilt blijven dan kan dit. Over de uitslag kan verder ook niet worden gecorrespondeerd. Dit klinkt misschien debiel maar soms krijg ik tijdens een winactie tientallen berichten of de winnaar al bekend is en dat vind ik zonde van jullie en mijn tijd.
- Ik ben niet aansprakelijk voor het zoekraken of beschadigen van het pakketje, je krijgt uiteraard een traceercode.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet en ben benieuwd wat jullie denken dat er in het pakketje zit, ik ga er wat leuks van maken in ieder geval:).
Laat een reactie achter om kans te maken!

28 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Ik doe graag mee en ik volgde je al op Instagram! Liefs, Jacky (jacky.baan@upcmail.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk dat je weer zo'n actie organiseert! Ik doe graag mee en volg je ook op Instagram (info@the247project.nl).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig en verrassend! Ik doe mee hoor, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben via je leuke Instagram foto doorgeklikt naar je blog.. die 'pizza' ziet er zo lekker uit! haha. Wat balen dat je je niet zo lekker voelt trouwens.. Hopelijk voel je je snel weer beter! Wel super lief dat je een winactie doet. Ik doe graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa hij was ook heerlijk haha, een soort reuze marshmallow! Thanks voor je lieve berichtje en deelname <3

      Verwijderen
  5. Ik doe graag mee! :) (k.irsten.h op instagram)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke winactie! Ik doe zekr mee! (Beautybylj op Instagram) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik doe graag mee! (kayl.geurts @ instagram!) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee! Ben benieuwd naar al die favorieten <3 Uiteraard volg ik je via Instagram (@mevrouwmarloes). Die pizza op je foto zag er trouwens ook erg lekker uit, hahah!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zitten al een aantal heerlijke dingen in:D Jaa die pizza was heerlijk haha, een reuze marshmallow <3

      Verwijderen
  9. Wat leuk verrassing winactie! Ik ben erg benieuwd naar de inhoud. Ik doe graag mee

    http://dhini.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vervelend, beterschap! Je winactie is wel top, ik doe graag mee en volgde je ook al op instagram Sabrina wtw
    Mijn mail is Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel beterschap hopelijk knap je snel weer op en wat een leuke actie ik waag graag een kansje kansje ik volg je al een tijdje op Instagram carolien_in_love_to_make_art ��

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeeeej. Winnen winnen winnen ❤️! @chsie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh my! Die pizza trok gelijk mijn aandacht, niet normaal hoe geweldig die eruit zag! Maakte mn feed gelijk een stuk aantrekkelijker! So Jup i’m In voor de winactie! E-mail: michellevankeulen at live.nl insta: michellevkeulen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst: Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Sterkte!

    Leuk dat je je favorieten weg geeft, spannend en ben benieuwd. Dus ik doe graag mee! Ik volg je nu ook via IG(dacht dat ik dat al deed ;-)) mijn accountnaam is beautygoddessnl.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!