Life | Maart 2018: Het gaat eindelijk wat beter!

dinsdag 3 april 2018


Als dit online komt is het alweer 2 april en hebben jullie hopelijk allemaal een fijn paasweekend achter de rug. Vorige maand moest ik helaas vertellen dat het niet echt beter ging met mijn hart, vandaag heb ik wat beter nieuws. Technisch gezien gaat het nog niet echt beter maar ik wen langzaam aan mijn situatie en leer met bepaalde dingen om gaan. Ik weet hoe ik mijn dagen het beste kan indelen en maar goed gebruik van de momenten dat ik wel fit ben. Ondanks dat ik er afgelopen maand toch af en te flink door heen zat, kijk ik tevreden terug want er is in ieder geval sprake van verbetering, al is het maar een beetje.


Zo lang thuis zitten doet je motivatie niet echt goed en ik vond dat het tijd was voor verandering. Ik wilde meer selfies plaatsen op Instagram (want die vinden jullie gek genoeg leuk;)) en besloot ook de zaken rondom mijn blog wat om te gooien.

Ik bracht structuur in mijn leven, bouwde de inloopkast om tot kantoor en besloot dat 5 artikelen per week voor nu genoeg zijn. Ik kan op dit moment nog maar halve dagen werken waardoor ik merkte dat ik tegen het weekend altijd een beetje aan het einde van mijn kunnen zat en een dagelijks artikel niet haalbaar was. Gezondheid gaat voor dus ik besloot er vooral niet om te stressen, dan maar 5 artikelen en tot nu toe gaat dat prima. Het scheelt me een hoop stress en ik probeer de weekenden, op een Instagramfoto plaatsen na, ook echt vrij te zijn.


Ik was jarig op 12 maart, 27 alweer. Ik vind het zo oud klinken en ik ben benieuwd op welke leeftijd je je dan ¨echt volwassen¨ gaat voelen, nu in ieder geval nog niet. Ik begon mijn verjaardag nagenoeg perfect met dit heerlijke ontbijtje op bed, jummie!


We waren de nacht voor mijn verjaardag namelijk aangekomen in een fijn hotel met bubbelbad waar we lekker badderden, films keken en heel veel aten. Ik wil nooit echt een cadeau en vind zo'n uitje echt honderd keer leuker. Op mijn verjaardag zelf had ik gelukkig weinig last van mijn hart en ging ik voor het eerst in maanden weer eens de stad in, gewoon een beetje winkelen. Ik maakte van de gelegenheid gebruik en gaf veel te veel geld uit maar het was ontzettend gezellig.


Ik nam onder andere dit prachtige palet mee bij Etos waar ik uiteraard een artikel over schreef die je hier kunt lezen.


Ik ontdekte echt de lekkerste ijsjes ever van Haagen-Dasz. Dit ijsje heeft een buitenkant met stukjes amandel en een binnenkant van chocolade-ijs, kan het nog perfecter? 


Ik vroeg eindelijk een Sligro-pas aan, en ging los op de snoepafdeling. Oke, ik hield me best wel in maar er staat nu wel een bak met 24 Bountys op mijn kantoor, burp.


Ik kreeg ook een pakketje toegestuurd van Nordik Sense, en wat een bijzondere producten zijn dat zeg. Hier op de foto zie je de ¨warming¨ body lotion en douche olie, beide verwarmen je huid echt, ontzettend lekker! Ze hebben ook een verkoelende lijn die in de zomer echt geweldig gaat zijn, ik ben fan!

Voor april heb ik eigenlijk weinig plannen! Ik hoop dat ik een beetje fit ben en steeds wat meer kan gaan doen, zeker nu het weer steeds zonniger wordt. Ik praat jullie over een maandje weer bij, en hoop dat jullie een fijne maand gaan hebben <3
Hoe was jouw maart?

1 opmerking:

  1. Fijn dat je in ieder geval wat verbetering merkt, en dat je leert met bepaalde dingen om te gaan!
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te zien heb je een leuke verjaardag gehad :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!