Food | Ik probeerde de nieuwste Tony's Chocoladereep & jij kunt ´m winnen! (WINACTIE GESLOTEN)

dinsdag 23 januari 2018


Gisteren kwam Tony's Chocolonely met het nieuws naar buiten dat er een nieuwe reep was, speciaal voor Pasen. Wellicht wat aan de vroege kant, maar ik wilde ´m toch graag zo snel mogelijk proberen! Omdat ik toch een reep wilde kopen voor dit artikel, besloot ik er meteen twee mee te nemen en er eentje weg te geven aan één van jullie. Geen super mega spectaculaire prijs maar je hoeft er ook weinig voor te doen. Mocht je hier alleen voor de winactie komen, scroll dan even naar onder, daar vind je alle info!


Een Paasreep dus, best cool. De reep is gemaakt van de welbekende Tony's melkchocolade en bevat stukjes merengue en citroen. Een frisse smaakcombinatie die niet alleen heel goed bij Pasen past, maar die mij ook nog eens heel lekker lijkt!


De reep heeft ook nog wat bijzonders; in het midden zit namelijk een paasei die je uit kunt breken. Toen ik dit last dacht ik eerst dat er een chocoladepaaseitje van Tony's midden in de reep zou zitten, maar het is dus alleen de vorm van een ei. Een ¨echt¨ paaseitje in de reep vind ik overigens een briljant idee dus Tony's, kan dat volgend jaar?

Ik ben me trouwens bewust van de vingerafdruk op de reep en zal volgende keer even braaf met handschoenen mijn reep uitbreken ;).


Hoe smaakt ´ie?
En dan het allerbelangrijkste: hoe smaakt ´ie? De merengue heeft geen hele specifieke smaak maar is qua structuur wel een fijne, luchtige toevoeging. De citroen proef je duidelijk maar niet te overheersend en te zuur, lekker! Ik vind de smaak zo niet heel uitgesproken maar echt heel erg subtiel. Ik dacht eerst mwah, maar toen ik meer van de reep ging eten bleek dat subtiele juist wel fijn te zijn, anders werd de citroen zo overheersend. Lekkere reep dus die denk ik bij veel mensen in de smaak gaat vallen, je hoeft in ieder geval echt niet bang te zijn voor een zure citroensmaak.

Je vindt de reep dus vanaf nu bij onder andere de Wereldwinkel en diverse supermarkten, hij kost €3,29 (prijzen kunnen afwijken).


Wat moet je doen om te kunnen winnen?
- Laat een reactie achter waarin je aangeeft dat je mee doet. That´s it. Volgen op Instagram vind fijn, ook als je dit niet doet maak je gewoon even veel kans.

Overige voorwaarden:
- Zorg dat je bereikbaar bent. Anonieme reacties kan ik niet traceren, zorg dus dat je een geldig mailadres in het daarvoor bestemde vakje invult of dat ik je via social media kan vinden.
- De winactie loopt tot 04-02-2018 18:00. Ik trek die avond een (willekeurige) winnaar en zal de reep z.s.m. naar je opsturen.
- Het heeft geen zin om berichten te gaan sturen over de winnaar. Ik neem persoonlijk contact om met de winnaar en als hij of zij het leuk vindt, vermeld ik de naam op Instagram Stories. Mocht er iemand winnen die anoniem wil blijven, dan is de winnaar voor de andere deelnemers dus onbekend.

Laat dus snel een reactie achter als jij chocolade wilt winnen!

Meer food-artikelen lezen? Klik hier!

75 opmerkingen:

  1. Lekker! Ik zou hem graag proberen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tony is altijd goed! Ik denk niet dat ik ga wachten tot pasen ��
    Mijn mail is Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh ik ben erg nieuwsgierig. Ben een echte Tony fan, dus zou hem graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. will / willlberg@ziggo.nl24 januari 2018 om 00:46

    Mmmmmm, lekker, ik ben gek op chocola.
    Je wordt er toch gelukkig van hé? Dat zeggen ze toch.
    Wil dat wel eens proberen en doe mee.
    Ik volg op bloglovin en waag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij zijn er dol op Tony's is de lekkerste chocolade voor ons hier in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmmmmm heerlijk.... ik doe graag mee!!!

    Anna_wienen2@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel benieuwd naar de smaak en doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. elisabeth maria martina24 januari 2018 om 09:28

    wat een heerlijke verwennerij, maak mij maar blij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Altijd goed, chocola! Lekker!! Ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk idee om met pasen aan mijn man te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag ook alweer paaseitjes in de winkel.
    Heerlijk lijkt deze Tony me.
    Volg je nu ook op Instagram

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke eerlijke chocolade.Ik doe mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhh, wat lijkt mij deze lekker! �� Ik heb nog nooit de chocolade van Tony geproefd, dus ben erg benieuwd! De smaak is erg origineel en lijkt mij heel erg lekker. De reep zelf ziet er ook erg leuk en origineel uit. Echt Pasen! Daarnaast is de chocolade van Tony ook nog eens eerlijk, dus dat maakt het helemaal perfect! Ben erg benieuwd naar deze mooie, lekkere reep. Daarom maak ik erg graag kans! �� xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie nergens een hokje voor m'n mailadres, dus dan maar hier (vind ik geen probleem): jansenesther96@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben dol op Tony's repen en op citroen, dus lijkt me erg leuk om hem te proberen :). Je kan een mailtje sturen naar info@beautycurls.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lijkt me echt mega heerlijk.... al zo lang niet meer op...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh dat is heerlijk en ik ben benieuwd naar deze smaken. Je maakt mij hier blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mmmmmm... lekker! Daar zou ik heel blij van worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben heel benieuwd hoe deze smaakt en of die wel zo makkelijk te breken is zodat er een ei overblijft,maarja ik ben ook dol op chocola

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeh, ik zit al te watertanden! Ik ben een echte chocoholic en zou hier maar al te graag mijn tanden in zetten. Mjam, mjam. Een extra traktatie als de kids smiddags in bed liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit is mijn grootste verslaving en ik wil dat graag zo houden dus kom maar op met die lekkernij.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik had heerlijke chocolade meegebracht voor een oude tante die in het verzorgingshuis woont. We leggen de chocolade op tafel. Lekker gaan we zo opeten. Komt de hond vd zorgondernemer en eet zo alle chocolade op. Mijn tante keek wel sip.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tony is mijn beste vriend. Never lonely again! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe mee, zal 'm zeker delen maar behoud de gedeelte met het ei erop voor mezelf ;p ;p ;p.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oeh, Tony's Chocolonely, lekker, lekker, lekkkerrrrr, ik wil deze graag proberen!

    Groetjes Fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Chocola is altijd lekker en als hij van Tony Chocolonely is is hij sowieso onweerstaanbaar! Het paasei idee is leuk, als ik hem win, kan ik alleen niet garanderen dat hij de Pasen haalt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je kunt me met niets blijer maken dan met chocola-la-la-la-la :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je kunt me met niets blijer maken dan met chocola-la-la-la-la :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Er gaat geen dag voorbij zonder chocola. Dus met Pasen kan dat niet ontbreken. Verstop maar in de tuin. Dan ga ik met Pasen Tony's chocolade eieren zoeken .....

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ben benieuwd of dit lekker is, ben fan van goede chocolade, maar vond de kerstvariant matig.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Doe altijd en graag mee voor chocolade��������

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oehhh lijkt me zoooo super lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik doe graag mee, ik heb een kleine chocoholic thuis die ik hier heel blij mee kan maken

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ziet er super schattig & lekker uit! ik doe graag mee <3

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Is het alweer bijna Pasen? Ziet er leuk en heerlijk uit. Ben bang dat die voor de Pasen op is... als chocoholic doe ik uiteraard mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. lekker om als prijs uit te delen tijdens het jaarlijks Nootenschieten op 2de paasdag

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat ziet die reep er leuk uit (en de smaak lijkt me echt heerlijk!).
    Ik zou hem graag willen proberen dus heel graag mee aan je winactie! Ik volg je vanaf nu ook op Instagram :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dit zijn pas leuke acties! Voor een reep chocolade doe ik graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat leuk het lijkt een ei maar is geen ei. ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe dolgraag mee voor mijn dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik hou erg veel van chocolade ik had het vandaag zelfs al goed kunnen gebruiken. Ik was namelijk van een stoep keihard gevallen en mijn hand was ook erg kapot ik kon wel een chocolade goed gebruiken aangezien het een soort medicijn voor mij is om mij weer heerlijk en fijn te voelen. Want chocolade is een goede troost middel voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zo'n heerlijk Tony's Chocolony eitje
    Verblijdt je
    Want hetgeen wij reeds lang wisten
    Over smaak valt niet te twisten!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. I'm in! Zal hem netjes delen met Jes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe graag mee . lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Die ziet er wel heel erg lekker uit! Die willen we zeker proberen. Ik doe mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. O ja ik doe heel graag mee! Een keer eerder een Tony reep gehad en die vond ik niet zo lekker dus ik probeer het graag nog eens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lijkt me heerlijk, en ziet er ook vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. lekker weer eens wat anders dan de gewone eitjes

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jaaaa heerlijk! Ik maak graag kans (:

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Kirsten van Daalen27 januari 2018 om 19:19

    Tot nu toe vind ik alle smaken van Tony's Chocolonely onwijs lekker. Ik durf nu al te stellen dat deze smaak daarop geen uitzondering zal zijn, maar ik moet dit natuurlijk wel even testen voor de zekerheid ;-) Netjes 2 kilo afgevallen dit jaar, dus deze chocola mag weer haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Yummie, dol op Tony en wat fijn dat ze blijven innoveren met heerlijke smaken. Ik ben graag proefkonijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Anneliese de Waal28 januari 2018 om 15:46

    Ik doe heel graag mee, ik ben dol op chocolade :)

    Groetjes van Anneliese de Waal
    anneliese1970@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Iedereen maakt me gek over deze chocolade, maar heb hem nog niet geprobeerd. Ik zou hem dus graag eens willen proberen, ben erg nieuwsgierig...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Zo'n prijs kun je natuurlijk niet laten gaan! Chocolade van Tony's is altijd welkom. :) Ik doe dan ook graag mee. Groetjes, Judith (info@judithblogtsolo.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Spannend weer een nieuwe Tony's! Lijkt me toch een gekke gewaarwording de citroen in de chocolade... Maar ben nu toch al vreselijk nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik heb ook nog nooit Tony's gegeten, dus leuk om eens te proberen met deze actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oh hmmmmmm. wij zijn allemaal gek op tonys dus dat wordt eerlijk delen hier. Liefs Melissa (melissamaas@hotmail.com).

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Leest als een lekkere reep, dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hier loot ik graag voor mee. Niet voor mijzelf, maar voor mijn vriendin :). Ze gaat op zichzelf wonen en 1 wand in huis behangen met Tony-wikkels ;)! Ze heeft er al enkele tientallen, maar heeft er een paar honderd nodig. Zelf eet ik geen Tony's, maar haar maak ik er vast superblij mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  60. JAAA LIJKT HELLEMAAALL SUOERR DUPPEERRR LEKKEERRR IK WAAG GRAAG EEN KANSJE

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oehlala ziet er heel lekker uit. Ik doe heel graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!