Body | Kneipp Badparels

woensdag 17 januari 2018


Nog niet heel lang hebben wij hier thuis weer een bad en ik maak daar dankbaar gebruik van. Ik gebruik vaak badbruisballen of een olie, badparels ken ik wel van heel vroeger maar heb ik de laatste jaren eigenlijk nooit meer gebruikt. Onlangs werden deze leuke busjes van Kneipp bezorgd en ging ik uitgebreid in bad om ze te proberen!


Kneipp komt dus met deze kleine balletjes in drie verschillende varianten, één verpakking is goed voor twee keer gebruiken en de parels hebben een verzorgende werking op je huid. Mocht je het nog niet weten: alle producten van Kneipp zijn vrij van o.a. siliconen en conserveringsmiddelen, deze badparels zijn tevens ook geschikt voor veganisten. Dat laatste klinkt misschien stom maar het is niet ongebruikelijk dat er bijvoorbeeld dierlijke kleurstof of bijenwas gebruikt wordt in beautyproducten.

Ik kan je alvast vertellen dan ik één van de drie varianten echt fantastisch vind en laat ze je hier graag even zien..


Take a Break and Relax
Het groene busje bevat badparels met de geuren van watermunt en yuzu en ik kan alvast zeggen dat dit vanaf nu mijn lievelingsgeur van Kneipp is.

Deze heerlijke frisse geur is bijzonder door de warme citrusgeur van yuzu en het frisse maar toch zachte van de watermunt. Een zeer geslaagde combinatie en ik hoop dat Kneipp meer producten uit gaat brengen in deze geur.


Pamper Yourself and Feel Marvelous
Deze roze balletjes ruiken bloemig en rozig en absoluut niet standaard.

Ik verwachte een standaard rozengeur en je ruikt ook degelijk wel rozen alleen dan net even wat anders dan gewend. Ik ruik iets wat ik bijna kruidig zou noemen, erg lekker en een absolute aanrader voor rozenfans!


Enjoy Life Every Single Day
Deze oranje variant bevat de geuren van kumquat en mandarijn en leek mij vooraf de lekkerste.

In de praktijk vind ik ´m een klein beetje tegenvallen, al ligt mijn lat qua geuren ook erg hoog bij Kneipp. Ik vind de geur zeker lekker alleen ook vrij standaard en ik had gehoopt op meer mandarijn, het is in mijn beleving nu vooral gewoon een citrusgeur.


Volgens de verpakking kun je twee keer met een busje doen, ik heb drie keer geprobeerd maar de geur is dan wel echt minimaal. Qua verzorging merk ik duidelijk dat er olie in het product zit, fijn voor de droge winterbeentjes! Het effect geeft je bad een lichte kleur en geen effect of schuim, niet heel bijzonder maar gewoon een lekker eenvoudig badproduct waarbij je krijgt wat je verwacht. De balletjes lossen snel op en laten geen zooi achter in je bad. Een busje kost €3,99 en is gewoon verkrijgbaar bij de drogist. Ik was positief verrast door dit bedrag, en zou het er zeker voor over hebben.
Welke geur lijkt jou de lekkerste?

*De producten in dit artikel heb ik gekregen.


Volg je mij al op Instagram?

4 opmerkingen:

  1. 6 bijna dezelfde foto’s en geen badfoto, lekker gemakkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had echt van die grotere bad parels verwacht, zoals ik ze ken van andere merken. Dit klinkt echter wel tof! De roze variant zou mijn favoriet kunnen zijn qua geur, als ik het zo lees! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijken me heerlijke pareltjes om te gebruiken! Alleen hoop ik niet dat het voelt alsof er 333 stenen in je huid steken als het op de badbodem ligt maar niet helemaal oplost.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ze lossen gelukkig helemaal op dus heel comfortabel:)

      Verwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!