Body | Lush Metamorphosis Bath Bomb (SPOILER ALERT)

maandag 29 januari 2018


Na de ietwat hysterische Valentijnscollectie van vorige week, vandaag weer een Lush review. Deze bath bomb ziet er op het eerste gezicht misschien simpel en zelfs een beetje saai uit, maar is dat absoluut niet! Ik laat jullie zien waarom deze bal zo bijzonder is, inclusief badfoto´s en een filmpje.


Metamorphosis had ik al een aantal keer zien liggen, en ondanks dat het uiterlijk niet heel aanlokkelijk is, was ik er toch door gefascineerd. Zwarte peperolie werkt verwarmend en zuiverend en kaneelolie werkt verwarmend, verkwikkend en geeft de geur een kruidig toefje. De grijze bomb heeft de hypnotiserende geur van zwarte peper en mirre en een hele bijzondere binnenkant..


Zoals je kunt zien begint de bal lichtgrijs te bruisen en komen er al snel wat kleurtjes vrij. Gedurende de bomb wat langer in je bad ligt, komen er verschillende kleuren vrij, een heel verrassend en prachtig effect! Ik wist al van de kleurtjes maar als je denkt dat je een volledig grijze bal hebt gekocht denk ik dat je (hopelijk blij) verrast bent bij het zien van dit effect. Ook deze keer heb ik weer even een kort filmpje gemaakt om het effect in het water te laten zien, die kun je bekijken via deze link.


Wat meteen opvalt als je de bal in het water gooit is een enorme geurexplosie. Ik vind de combinatie van mirre en peper echt briljant, een unieke geur die ik echt niet kan omschrijven maar die warm, luxe en gezellig ruikt.

Als alle kleurtjes zijn opgelost heeft je badwater een lichtbruine kleur, niet heel aantrekkelijk maar ook niet onaangenaam. De geur wordt langzaam aan wat minder heftig maar blijft wel lang op de achtergrond hangen.


Hele leuke en geslaagde bomb, ondanks de wat saaie buitenkant, hij maakt z´n naam in ieder geval absoluut waar. Qua geur één van de lekkerste die ik ken van Lush en zeker een aanrader, van wat soort geuren je ook houdt! Je vind ´m bij Lush voor €5,50, zowel in de winkel als online.
Kende jij Metamorphosis al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!