Life | December 2017 & Januari 2018: Alles liep een beetje anders..

zaterdag 27 januari 2018


Eind december of begin januari had er eigenlijk een diary online moeten staan, maar die kwam niet.. Ik plaatste weinig foto's op Instagram en dat had zo z'n redenen, dat legde ik jullie in dit artikel al even uit. Toch verscheen er wel wat online en wil ik jullie nu in een paar foto's graag meenemen in de afgelopen twee maanden.


December was koud, maar had ook een aantal hele zonnige dagen waarbij het weer perfect was om lekker naar buiten te gaan en daarna weer op te warmen met warme chocolademelk. Een aantal keer gingen we naar het bos om een frisse neus te halen en gewoon even wat anders te doen dan Netflix kijken.


Ik kreeg de afgelopen maanden heel veel leuke pakketjes binnen. Meestal laat ik die even zien op Instastories, vaak verschijnt er een artikel en soms plaats ik alleen een foto. Deze producten van het Zweedse merk Barnangen heb ik nu een tijdje in gebruik en ze zijn eenvoudig, maar fijn. Lekkere en simpele geuren en een prima werken, zeker bij een droog winterhuidje!


Het sneeuwde zelfs! Ik vermoed dat dat de eerste en de laatste keer was deze winter en die witte wereld nodigde natuurlijk uit tot een fotosessie. Om eerlijk te zijn vind ik de sneeuw prachtig, maar kan ik niet wachten tot het lente gaat worden.


We deden een slaapkamer make-over waarbij we de muur van een beton-look voorzagen en het bed ombouwden met steigerhout. Bij het maken van de foto's kwam Casper perfect in het plaatje liggen en deed ´ie braaf mee met poseren, zo gezellig!


Deze foto uit de zomer van 2017 plaatste ik voor oudjaar om jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling te wensen.


Niet wetende dat die jaarwisseling heel anders zou gaan dan verwacht, ik belandde namelijk in het ziekenhuis door een ontsteking aan mijn hart. De jaarwisseling ging hierdoor compleet aan me voorbij en ook de weken daarna voelde alles een beetje raar. Ik heb zo'n nieuw jaar altijd een beetje nodig, een frisse start, een nieuwe planning en heel veel leuke plannen. Helaas kon ik de eerste weken echt niks behalve in bed liggen. Sinds afgelopen week kan ik in ieder geval uit bed en weer wat foto's maken, daar ben ik al zo blij mee! Ook de komende tijd zal het wat rustiger zijn omdat het de ene dag nou eenmaal beter gaat dan de andere doordat de ontsteking niet weg was.


Heel vervelend zo'n ontsteking maar ergens ook heel relativerend. Mijn voornemen voor 2018 is dan ook om minder te gaan stressen en gewoon rustig te doen wat ik kan. Ik wil accepteren dat dingen soms even niet lukken en genieten van de momenten dat het wel even goed gaat. Ik hoop dat jullie je ook niet te druk maken aankomend jaar om zaken die stress opleveren en waar je niks uit kunt halen.
Het duurt nog een paar dagen maar alvast een hele fijne februari! Hopelijk ben ik eind februari bij jullie terug met heel veel leuke foto's en goed nieuws, tot die tijd verschijnen er in ieder geval regelmatig nieuwe artikelen hier:).
Hoe was jouw eerste maand van 2018?

PS. Volg je me al op Instagram?
En.. doe je al mee met mijn winactie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!