Body | Etos Spicy Mandarin Producten

vrijdag 12 januari 2018


Ik had deze producten al een tijdje op het oog. Niet omdat ik ze nodig had maar omdat de geur me echt geweldig leek. In de laatste Etos Friends Box van 2017 zaten drie producten uit deze lijn, vandaag vertel ik jullie of de geur echt zo geweldig is als ik van te voren dacht.


De producten behoren tot de feestdagen collectie maar zijn nog te koop. De producten zijn luxe en hebben de verwarmende geur van mandarijn, vanille en kaneel. In de collectie vind je naast de drie producten die ik je hier ga laten zien ook nog een badbruis tablet en een geurkaars.


Enriching Shower Foam €4,99
Dit soort foams kennen we inmiddels allemaal wel, althans, dat hoop ik voor jullie want ik ben groot fan. Ook deze schuimt heel erg en geeft een luxe en schoon gevoel onder de douche. De geur is duidelijk mandarijn en heeft een spicy tintje door de kaneel, ik had kaneel zo niet herkend maar nu ik het weet ruik ik het toch terug. Mandarijn dus, met een beetje extra en ik vind het heerlijk!


Sparkling Decolleté Fluid €5,99
Deze lotion geeft je huid een mooie glans door de subtiele glitters. Ik vind vooral de substantie opvallend, deze is heel dun en toch lijkt ´ie voedend. Ik ben niet zo'n fan van een glitterende huid maar het spul voelt zo lekker aan op mijn huid! De geur vind ik hier wat pittiger en nog meer aanwezig dan bij het doucheschuim, lekker!


Shimmering Body Cream €5,99
Deze luxe crème voedt je huid en bevat wederom subtiele glitters. De crème werkt prima, lekker voedend en ook niet te vettig, hij trekt ook op de niet superdroge plekken van mijn lichaam goed in. De glitters zijn ook hier heel subtiel, ik ben er geen fan van maar door de geweldige geur gebruik ik deze toch dagelijks. Ik smeer me toch vaak ´s avonds in en dan lig ik fijn te glitteren in bed, voor overdag ga ik toch liever voor iets zonder glitters. De geur is hier wat milder, van mij mag het zelfs wel wat sterker maar het is maar net waar je van houdt.


Het glitterende effect vind ik bij beide producten eigenlijk hetzelfde. Het is op foto slecht vast te leggen, op mijn Instagram vind je bij stories een filmpje waarin je het effect wat beter kunt bekijken.


De producten vind ik qua werking prima maar de geur is voor mij echt de hoofdreden om fan te zijn van deze collectie. Ik vind kaneel en mandarijn echt de ultieme combinatie en wordt heel erg blij van deze geur. Ik kan ´m jullie absoluut aanraden als je van warme geuren houdt, zelfs als je normaliter van frisse geuren houdt, denk ik dat je deze toch kunt waarderen. Zeker even gaan ruiken dus, maar wees wel snel want op is op!
Heb jij deze collectie al geroken?

*De producten in dit artikel heb ik gekregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!