Body | Fajah Cellulite Cup

vrijdag 2 september 2016


Eerder liet ik jullie al zien dat er een cellulite cup in de Heathbox zat en dat ik daar erg benieuwd naar was. Ondanks mijn lage gewicht heb ik flink last van cellulite, goed eten en sporten helpt een hoop maar toch blijft het altijd wel aanwezig. Ik was blij toen ik dit soort cups ontdekte maar minder enthousiast toen ik bij onder andere Mascha zag dat het totaal niet werkte. Nou is iedere huid natuurlijk anders en iedere cellulite ook, ik besloot het dus maar gewoon zelf te gaan proberen.


Deze cup zet je op de huid, je drukt ´m in waardoor die vacuüm zuigt. Vervolgens maak je met de cup draaiende bewegingen over je been/bil. Deze beweging bevordert de doorbloeding en stimuleert het afdrijven van afvalstoffen met als eindresultaat verminderde cellulite. Belangrijk is om tijden het masseren een olie te gebruiken, anders gaat het allemaal erg stroef. Na gebruik kun je de cup gewoon even afwassen, wat erg makkelijk gaat door de vorm en het siliconen materiaal.


Je kunt de cup om de dag gebruiken, ongeveer 7 minuten per zone. Na gebruik kunnen blauwe plekken ontstaan, deze verdwijnen heel snel weer. Ik heb de cup getest op mijn bovenbenen en billen maar ga jullie geen voor en na foto´s laten zien. Het vacuüm zuigen in de juiste heftigheid is even oefenen, als je het te hard doet, doet het flink pijn en krijg je de cup niet bewogen. Echter moet het ook wel enigszins stevig gaan voor het juiste effect. Ja, het is gevoelig maar heel goed vol te houden, ik had last van blauwe plekken maar deze verdwenen binnen een dag.


Ik vond het effect zeker zichtbaar, mijn bovenbenen lijken een stuk gladder, dat was na twee weken zeker wel zichtbaar. Ik denk wel dat het extreem per persoon kan verschillen; bij mij zit cellulite enorm inmijn genen, ondanks dat ik maar 50 kilo weeg. Echter kost de cup maar €10 en voor dat geld zou ik het zeker het risico waard vinden om ´m te gaan proberen. Alleen is ´ie op dit moment niet los verkrijgbaar, wel als onderdeel van de healthbox. Je vind ´m hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!