Beauty | Lush Miles Of Smiles Toothy Tabs

vrijdag 9 september 2016


Vaste lezers denken vast; alweeeeer Toothy Tabs?! Ik schreef al twee keer eerder over deze wonderdingen van Lush maar toch heb ik er nog een derde keer voor gekozen. Ik vind het leuk om jullie verschillende smaken te laten zien én Lush vernieuwde onlangs de verpakking én kwam met nieuwe smaken. Dit keer ging ik voor een hele minty variant: Miles Of Smiles.


Voor wie de Toothy Tabs niet kent: je stopt er een in je mond, bietje knabbelen, natte tandenborstel erbij en je kunt je tanden poetsen zoals je dat met normale tandpasta zou doen. Ik ben groot fan omdat de vorige twee varianten die ik probeerde mijn tanden, in tegenstelling tot andere tandpasta´s, helemaal tandplakvrij maakten.

Toothy Tabs bevatten geen fluoride, ik kijk daar zelf nooit naar maar er zijn mensen die van mening zijn dat fluoride slecht of juist onmisbaar voor je is.


Miles Of Smiles is een extra frisse variant met wel drie soorten pepermunt: Engelse pepermunt, Biologische pepermunt en Wilde munt. Alles draait bij dit kleine tabletje om frisheid en een stralende glimlach. Het pilletje schuimt in deze variant net zo veel als gewone tandpasta, dat verschilde soms per variant en ik vind veel schuim wel belangrijk voor het schone gevoel.


Ik ben natuurlijk niet voor niks fan; ook deze variant maakt mijn tanden gladder dan alle andere producten die ik ooit gebruikte en de smaak is super fris en blijft ook lang fris. Het doorknabbelen is even wennen maar dat is een kwestie van een paar dagen. In een potje zitten ongeveer 90 toothietabs, je zou er dus ongeveer anderhalve maand mee kunnen doen, daar betaal je dan €8,95 voor.

Ik schreef eerder twee reviews over Toothy Tabs, die kun je hier en hier lezen. Deze varianten zijn inmiddels niet verkrijgbaar maar, you never know..

1 opmerking:

  1. Nog nooit van gehoord. Dit zou even omschakelen zijn. Wist niet dat Lush dit ook verkoopt.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!