LIFE | Augustus 2016: Op vakantie, even inkomen en weer naar school!

zaterdag 3 september 2016


Vandaag een korte diary van augustus, ik was namelijk voornamelijk op vakantie in augustus. Het opgemaakt artikel skip ik helemaal deze maand, ik heb namelijk maar twee dingen opgemaakt dus die pak ik er in september gewoon bij. Privé was augustus een beetje een gekke maand, de vakantie liep ten einde en maandag begin ik gewoon al met stage.


In tegenstelling tot augustus maakte ik in juli wel heel veel op en dat liet ik jullie zien in dit artikel.


Op een of andere manier kwam er enorm veel binnen van Rituals, er verschenen dan ook 3 reviews van dit merk. Die kun je hier, hier en hier lezen.


Ik ging naar Tenerife en dat was heerlijk. Het weer was perfect, de sfeer leuk en ik heb ontzettend veel leuke dingen gezien en gedaan. Echt een aanrader voor een chillvakantie waar je nog wel een beetje wat wilt doen:)


Half Nederland verging van de hitte, omdat ik net terug kwam uit Tenerife vond ik het eigenlijk wel meevallen. Toch een goed excuus om geen zin te hebben in warm eten en gewoon lekker sushi te bestellen.


Een belangrijk onderdeel van vakantie is natuurlijk de Sephora leegharken. Ik deed flink mijn best en nam al bovenstaande spulletjes mee naar huis.


Het was ook weer eens tijd voor een samenwerking, dit keer met Etos. Ik ga maandelijks producten van hen proberen en dit was de eerste lading. De tweede box staat nog niet online maar ik kan jullie alvast vertellen dat het alles te maken heeft met wenkbrauwen.


Ik vreet nog steeds alles wat los en vast zit en bedacht dat het wel leuk was om deze candy bars te testen, burp.


Het even van EOS was echt al maanden geleden maar ik wilde met de review wachten tot de release datum wat dichterbij was. Inmiddels zijn de producten gelanceerd en kun je hier lezen wat ik er van vond.

Zoals je kunt lezen gebeurde er op vakantie na vrij weinig in augustus, ik was ook niet heel actief op social media. Voor september heb ik mijn eerste event inmiddels al gehad en begin ik maandag met stage. Als het goed is dus iets meer te vertellen volgende maand!

1 opmerking:

  1. Ik word helemaal hebberig en jaloers van je foto's haha. Mooie items van Sephora en ik ben DOL op rituals.. love love love it. Tenerife ben ik twee jaar geleden geweest, was echt top, aanrader voor iedereen! mijn eos eitje is ook echt fijn, benieuwd naar de andere items! I love sushi! x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!