Beauty | Yase Cosmetics Serum & Dagcrème

woensdag 7 september 2016



Regelmatig krijg ik producten opgestuurd van merken of pr-bureaus om te testen voor mijn blog, soms is er ineens een samenwerking of verzoek uit onverwachte hoek. Zo kreeg ik een tijdje terug een mailtje uit Polen, of ik twee producten van Yase wilde proberen. Yase maakt natuurlijke producten, zo natuurlijk dat ze in de koelkast bewaard moeten worden en maar drie maanden goed blijven. Mijn interesse was gewekt en een week later kreeg ik een luxe doosje met twee simpele maar mooie flesjes in huis, die heb ik uiteraard uitgebreid geprobeerd en vandaag vertel ik jullie hoe dat bevallen is.



Yase maakt dus luxe, zeer luxe skincare die natuurlijk is, vers is en bewaard moeten worden in de koelkast om de kwaliteit te kunnen garanderen. De producten bevatten geen siliconen, geen SLS of SLES, geen kunstmatige conserveringsmiddelen, geen kunstmatige geur- en kleurstoffen en geen kunstmatige UV-filters. Best wel indrukwekkend allemaal en vooral heel veelbelovend. Ik ging druk aan het smeren om te kijken of de hoogwaardige kwaliteit in de praktijk ook te merken was.


Day Cream Hematite €59
Deze lichte dagcrème met hematiet (een mineraal) is verzorgend, voedend en beschermend. Hij schijnt extra effectief te zijn door het gebruik van vloeibare kristallen, dit zorgt ervoor dat de ingrediënten diep doordringen in de verschillende huidlagen. De crème ruikt niet heel lekker maar ook niet zeer onaangenaam. Hij is zeer licht in gebruik, smeert lekker uit en trekt snel in. Credits voor het praktische pompje! In de praktijk is deze dagcrème prima, hij laat geen vettig gevoel achter, irriteert niet en geeft een prettig gevoel en een fijne uitstraling.

Serum Rodochrosite €59
Dit bijzondere serum met rodochrosiet, een edelsteen met positieve effecten op je psychische gesteldheid, geeft je huid een frisse uitstraling en stimuleert de celvernieuwing. Regelmatig gebruik verbeterd je huid, laat haar meer stralen en voorkomt en vermindert rimpeltjes. Over dit serum ben ik echt lyrisch, het is een gelachtige substantie die rozig en fris ruikt en heel fris aan voelt. Hij trekt binnen no time in en laat mijn huid stralend en fris achter. Ik gebruik ´m nu best een tijd en mijn huid lijkt stralender, egaler en steviger, eigenlijk is dit voor het eerst dat ik écht heel erg effect merk bij een serum op de lange termijn.


Beide producten vind ik fijn maar het serum is de absolute favoriet. Met €59 vind ik ze redelijk prijzig maar de fijne ingrediënten, het gebruik van natuurlijke stoffen en de extreem goede kwaliteit maakt het voor mij die prijs wel waard. Neem vooral eens een kijkje op de website van Yase, je kunt daar de producten bestellen en meer lezen over de filosofie en werking van de producten.

1 opmerking:

  1. Dit merk is heel onbekend! Nog nooit van gehoord.
    Ik denk dat ik een lichte serum verslaving heb... Hou er van! Tja je grijpt ze toch aan die kansjes op de jeugdige uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!