Beauty | Dr Hauschka Herfst/Winter2016

zondag 4 september 2016


Het biologische merk Dr Hauschka liet al eerder een aantal bestsellers een comeback maken, ik liet die producten afgelopen lente aan jullie zien, en doet dat nu weer. Voor de herfst zijn er weer een aantal prachtige producten teruggebracht de markt op, ik probeerde er twee.


Ik ben opgegroeid met Dr Hauschka en nog steeds groot fan. Het merk heeft niet alleen prachtige verpakkingen maar ook producten van hoge kwaliteit met een prettige structuur en doorgaans een mooi en subtiel effect. De herfst vind je nieuw in de schappen een Illuminating Powder, een Blush Trio, een Lip Gloss, een Kayal Eyeliner en een Eyeshadow Palet, de eerste twee kreeg ik van Dr Hauschka opgestuurd om uitgebreid voor jullie te testen.


Illuminating Powder €22,50
Deze losse poeder heeft een subtiele rozengeur en geeft een zijdeglans aan je hele gezicht, of op de plekken waar jij dat wilt natuurlijk. De poeder geeft je huid een uitgeruste en ontspannen uitstraling.

De poeder is superfijn qua structuur, wel een met een goede, kwalitatieve kwast gebruiken dus. De rozengeur is heel subtiel, lekker en absoluut niet te overheersend. Voor over mijn hele gezicht vind ik de glow iets té, toch niet zo mijn ding. Als highlighter vind ik ´m prachtig, veel subtieler dan wat ik normaal draag maar wel heel erg mooi en geschikt voor alle gelegenheden.


Matte & Shimmer Blush Trio €24,95
Blush is mijn meest favoriete beautyproduct denk ik, als ik echt moet kiezen dan. Ook deze blush geeft je wangen een subtiele en natuurlijke roze gloed en verwent de huid met botanische extracten. Voor de geur is de natuurlijke etherische olie van de damastroos gebruikt.

Qua geur vind ik deze wel heel subtiel, ik moet echt heel hard snuiven om wat rozigs op te vangen. No problemo, qua effect is de poeder prachtig, ondanks dat de kleur heel erg subtiel is. Normaal wil ik wel wat meer pigmentatie maar verder is de kwaliteit zo ontzettend fijn én de subtiliteit maakt de blush ook geschikt voor meer formele gelegenheden waar je niet met een plamuurlaag aan wilt komen zetten. De drie kleuren zijn zowel los als gemengd te gebruiken en wederom heeft het poeder een zeer fijne structuur.


Illuminating Powder, Blush links, Blush midden, Blush rechts, Blush gemengd.


En hier alles op mijn gezicht, heel erg subtiel zoals je kunt zien maar vooral een heel erg natuurlijk effect, prachtig!


Beide producten bevallen mij enorm goed. De subtiliteit past goed bij het merk en ook bij de wensen op make-up gebied die ik momenteel heb. Op mijn stage zijn ladingen make-up niet altijd gepast en dit is dan een hele fijne oplossing. Dr Hauschka heeft wederom hele goede producten uitgebracht en weet de perfecte balans te vinden tussen subtiel en een mooi effect. De producten zijn vanaf heden te koop bij Dr Hauschka corners, Dr Hauschka therapeuten en de Bijenkorf.

4 opmerkingen:

  1. Less is more, kan ik me over het algemeen goed bij aansluiten. Vind het mooie producten om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De producten zien er heel goed uit! ik heb nog niets van dit merk maar zou graag eens wat gaan proberen. mijn blush,bronzer en highlighter wil ik wel dat die goed aanwezig is..het Illuminating Powder lijkt me prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow...wat een mooie producten weer! De Illuminating Powder is prachtig, staat je mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!