Life | Zomer favorieten

woensdag 21 september 2016


Volgens mij is de zomer nu officieel voorbij, er was nog even een korte nazomer maar nu heb ik toch echt mijn winterjas weer opgegraven. Omdat ik nooit echt vrolijk wordt van deze seizoenswisseling ging ik terug denken aan de zomer en besloot ik wat favorieten met jullie te delen. Het gaat zowel om producten als om uitjes en ervaringen dus voor ieder wat wils, én natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jullie favorieten:)


Olapex
Dit kleine, peperdure flesje is echt mijn lifesafer geweest deze zomer, of nou ja; haarsafer. Normaal is mijn haar na de zomer officieel overleden, nu gaat het eigenlijk wel prima. Ik smeer twee keer per week mijn haar vol met Olaplex en mijn haar reageert daar gewoon ontzettend goed op. Mocht je de complete review willen lezen dan kan dat hier.


NVEY Eco Blush
Deze blush vond ik bij het reviewen al fijn maar tijdens het gebruiken is mijn liefde alleen maar gegroeid. Ik vond het, zeker in de zomer met een gebruinde huid, een prachtige subtiele blush die goed bij mij past. Ik gebruik ´m nu nog steeds dagelijks en het einde is nog niet in zicht, de review vind je hier.


Wagamama
Wagamama was al mijn favoriete restaurant maar deze zomer ging ik ook nog eens een leuke samenwerking met hen aan. Ik mocht jullie etentjes weggeven en heb zo, hopelijk, nog meer mensen enthousiast gemaakt voor dit restaurant.


Clinique Aromatics In White
Deze parfum heb ik deze zomer weer herontdekt, ik vond ´m al fijn maar gebruik ´m nu echt weer dagelijks, heerlijk geurtje!


Gekkiggeit
Sas, een van de eigenaren van Gekkiggeit, is een goede vriendin van me, maar ook als ze dat niet geweest was, was ik groot fan van de webshop. De meiden maken geweldige tegeltjes, banners, broodplanken en andere producten en gaven in de zomer een gedeelte van de opbrengst aan mijn project in Roemenië.


MAC Faux
Ik kocht mijn eerste lippenstift van MAC en droeg ´m bijna elke dag, ik ben groot fan:)


Vakantie op Tenerife!
Ik had deze zomer een heerlijke vakantie op Tenerife waarin ik heul veul dobberde in mijn roze donut, beide favorieten:) De donut komt overigens van deze webshop.

Laten jullie je favorieten achter in de comments?

4 opmerkingen:

  1. Ik ben nog nooit bij wagamama geweest, lijkt mij wel heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komen gelukkig steeds meer vestigingen in Nederland, zooo lekker!

      Verwijderen
  2. Ik wil ook een Donut 😀 En Olaplex, ja want mijn haar is dood!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Olaplex is echt een wondermiddel, wel echt belachelijk duur maar ik doe extreem zuinig hihi

      Verwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!