Beauty | Sephora Beauty Amplifier Smoothing & Brightening Powder

dinsdag 20 september 2016


Vandaag een beetje een gekke review, waarom ik het gek vind vertel ik je later. In ieder geval laat ik jullie vandaag een transparante poeder zien van Sephora zien die ik mee nam uit Roemenië.


Als ik foundation draag, draag ik ook altijd poeder. Ik gebruik graag een transparante poeder om glimmen te voorkomen en mijn foundation te ¨setten¨. Ik nam deze poeder voor ongeveer €5 mee bij Sephora, ik kan ´m alleen online nergens meer terug vinden, terwijl ik in Spanje deze poeder ook heb zien liggen. Volgens mij zit ´ie dus gewoon in het vaste assortiment, alleen dan niet online. Dat is ook meteen de reden dat ik twijfelde om deze wel te reviewen, echter zijn dit soort poeders erg populair en is het misschien toch leuk om te lezen en te onthouden mocht je nog naar een Sephora gaan.


De poeder matteert je foundation, geeft een zijdezacht effect en licht je huid tegelijkertijd ook op. Hij is prima zonder foundation te gebruiken maar mét foundation heeft bij poeders vaak wel mijn voorkeur, anders vind ik het effect zo poederig.


De poeder voelt op mijn huid heel zacht aan en geeft een heel natuurlijk effect. Het oplichtende zie ik zelf niet heel erg terug, ik vind het vooral een basic poeder die prima werkt om glimmen tegen te gaan. Wel is de poeder, ondanks dat het een vaste poeder is, vrij los. Daarmee bedoel ik dat er met het ¨oppakken¨ met de kwast heel veel poeder rond gaat stuiven. Zonde, want zo verspil je veel en je kleren komen gauw onder de poeder.


Al met al een hele basic poeder die prima werkt maar verder ook niks bijzonders doet. Het effect is gewoon en simpel, niks extra´s. Ik gebruik deze gewoon tot ´ie op is maar zou ´m niet per se opnieuw weer mee nemen. Mocht je langs Sephora gaan en echt een hele basis poeder nodig hebben dan vind ik het een prima koopje, toch zijn er poeders, zoals bijvoorbeeld deze van Dr Hauschka, die wel een extra mooi effect geven en daar zou ik dan toch eerder voor kiezen.

3 opmerkingen:

  1. Jammer dat het niet heel bijzonder is. Wel een duidelijk review!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hierboven schrijf je : Ik nam deze poeder voor ongeveer € mee (hoeveel haha?) Ziet er prima uit maar niet heel bijzonder, een budget variant kan dit effect ook bereiken zoals essence of catrice

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!