Food | Mijn Bugles Vultips

dinsdag 27 september 2016


Als bloginsider voor 2WMN bedacht ik de afgelopen weken drie tips om Bugles mee te vullen. Normaal ging ik altijd voor het klassieke tubetje kaas met het koksmutsje, leuk om nu andere vullingen te bedenken en te ontdekken dat er ontzettend veel lekkere en verrassende combinaties zijn!


Guacemole
Op de foto boven aan dit artikel zien jullie guacemole, die maak ik het liefst zelf en combineerde ik met Bugles in de smaak Sweet Chili. Erg lekker om op de licht pittige Bugles een flinke flats guacemole te doen. Ik maak guacemole vrij simpel: ik pureer een avocado, doe er wat citroensap en zwarte peper bij en klaar!

Nutella en kokos
Voor de naturel Bugles bedacht ik een zoete combinatie. Ik vulde ze met good old Nutella en strooide er wat kokos overheen. Flink zoet maar toch lekker in combinatie met de hartige Bugles.


Ananas-roomkaas met mango-ananas chilisaus
Deze tip kreeg ik van twee bekenden en paste ik aan naar mijn eigen smaak. Ik kocht roomkaas met stukjes ananas en deed daar een swirl van chilisaus met de smaak van mango en ananas doorheen. Dit is toch wel mijn favoriet, heerlijk zoet, hartig en een klein beetje pittig.

Naast deze combinaties zijn er natuurlijk nog honderden te bedenken, als jullie een leuke tip weten, laat ´m vooral weten in de reacties!

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!