Hair | John Frieda Sheer Blonde Hi-Impact Vibrancy Restoring

zondag 25 september 2016


Ondanks dat ik weet dat het niet goed is, blondeer ik mijn haar regelmatig, een goede verzorging is dan ook noodzakelijk om mijn haar een beetje levend te houden. Inmiddels heb ik een fijne routine met een fijn assortiment aan producten, toch vind ik het leuk om regelmatig wat nieuws te proberen. De nieuwe lijn van John Frieda is speciaal voor overbehandeld blond haar, echt iets voor mij dus!


Eerst even een disclaimer bij dit artikel. Normaal maak ik mijn foto´s van ongebruikte, schone producten, ook dit keer van de nieuwe John Frieda lijn. Ik had braaf foto´s gemaakt maar die waren in eens verdwenen, per ongeluk verwijdert denk ik, erg dom. Vandaar dat het kan zijn dat je op de foto´s nu wat gebruikssporen ziet, ik was al lang blij dat ik de producten nog in huis had;)

De nieuwe lijn van John Frieda bestaat dus uit vier producten die overbehandeld blond haar herstellen en weer een gezonde uitstraling geven. Ik laat jullie ze alle vier even zien:)


Shampoo €9,99
Deze shampoo herstelt je haar en laat je blonde accenten stralen. In de praktijk ruikt de shampoo eigenlijk zoals de meeste producten van John Frieda ruiken, simpel en lekker. De shampoo is heel zacht, schuimt lekker en geeft een schoon gevoel. Mijn haar bleef lang schoon en ging mooi glanzen.


Conditioner €9,99
Ook de conditioner herstelt je haar en maakt het zacht en stralend. Net als de shampoo ruikt de conditioner prima en voelt ´ie zacht aan. Mijn haar is makkelijk doorkambaar en oogt niet droog.


Deep Conditioner €10,99
De deep conditioner geeft een extra intensieve verzorging en is een mooie aanvulling op de dagelijkse condtioner (die ik niet dagelijks gebruik want ik was mijn haar eens in de drie dagen). Het product verbetert de textuur van je haar en laat het meer glanzen, hierdoor komt je blonde tint beter naar voren. Ik heb deze gebruikt als masker, meestal een nacht voordat ik het ging wassen en dat werkte eigenlijk prima. Mijn haar was extreem zacht en heel doorkambaar, toch vind ik het geen verbetering van het product wat ik normaal de nacht voor het wassen gebruik.

Oil Elixir €14,99
Deze lichtgewicht olie biedt hittebescherming en bevat zonnebloemolie en arganolie. Het verzorgt je doffe haar en laat het glanzen. Ik heb dit product elke dag gebruikt om mijn haar een beetje te ontpluizen en een boost gegeven. Ik vond het effect erg mooi, mijn haar werd zacht en glanzend zonder vet te lijken en ook de pluis werd bestreden.


Al met al een fijne lijn en prettige producten om ook in combinatie met elkaar te gebruiken. Ik ben over het algemeen zeer tevreden maar moet daar wel bij zeggen dat ik eigenlijk al een perfecte combinatie aan producten had om mijn haar levendig te houden. Dat ik de producten goed vind staat niet onder twijfel, ik ging meer bij mezelf kijken welke producten een aanvulling op mijn huidige routine zijn. Momenteel gebruik ik alleen de Deep Conditioner niet meer, omdat ik dat geen toevoeging vind. De andere producten passen prima in mijn routine, de Oil Elixir zou ik opnieuw kopen, dat is dan ook mijn favoriet van de lijn. Je vind de producten vanaf heden bij de drogist.

De producten in dit artikel heb ik ontvangen voor een review.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!