Beauty | REPOST: Rimmel Wonder'Full Mascara met Arganolie

vrijdag 23 september 2016


Ik heb deze mascara al een jaar in huis maar "het" kwam er nooit van, nu dan eindelijk! Deze mascara belooft je wimpers te verzorgen met arganolie en de formule zou voor een dekking zonder klontjes zorgen.


Arganolie stimuleert de groei van je wimpers en de speciale sneldrogende formule voorkomt dat wimpers aan elkaar plakken en klonterig worden. Dit maakt het een ideale mascara om mee op te bouwen, je kunt meerdere lagen aanbrengen zonder dat je wimpers stug en hard worden.


Wat mij opviel is dat het borsteltje meer haartjes dan gemiddeld bevat maar dat het uiteinde van de borstel weer "kaal" is, apart concept. Het borsteltje is enorm flexibel, hierdoor zou je makkelijk alle wimpers mee moeten kunnen pakken en krijgen deze een dun laagje mascara.
Al met al belooft deze mascara dus:
- goed gesepareerde wimpers
- geen klontjes
- zachte en flexibele wimpers
- korte droogtijd




Wat mij erg tegen blijft staan bij het testen van oogproducten zijn mijn hangende oogleden, bij oogschaduw is het echt enorm hinderlijk en op foto's vind ik het vreselijk. Hoe afschuwelijk ik de foto's ook vind, een voor een na-foto vond ik toch wel van toegevoegde waarde.
Ik ben niet heel tevreden over het resultaat.  Hoewel de mascara erg prettig aanvoelt en inderdaad totaal niet klontert vind ik 'm niet sterk genoeg. Ik bedoel daarmee; ik krul mijn wimpers altijd en deze mascara heeft schijnbaar niet genoeg kracht om die krul er in te houden, mijn wimpers zakken gewoon terug. Verder hou ik wel van een wat meer opvallende mascara en is deze naar mijn zin wat te subtiel, op bovenstaande foto draag ik een laag of 4. 

Voor mijzelf geen fijn product, als je van subtiele mascara houd en geen krul wilt vind je 'm ongetwijfeld erg fijn, de arganolie zorgt namelijk wel voor een aangenaam gevoel.

Je vind 'm bij onder andere Kruidvat voor €13,99.

Waarom reposts: In de zomer maakte ik gebruik van reposts omdat ik minder bezoekers had en lekker van de zomer wilde genieten. Inmiddels is school weer begonnen en dat is, in combinatie met stage allemaal erg druk. Ik ben daarom voor de komende maanden al wat reposts aan het inplannen. Mocht ik dan vast lopen door huiswerk of tentamens dan komt er in ieder geval iets online. Uiteraard is het streven wel om ook gewoon een nieuw artikel te plaatsen:)

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!