Beauty | Etos Wenkbrauwproducten

dinsdag 13 september 2016


Als Etos Friend krijg ik elke dag een aantal producten van Etos om uit te proberen voor mijn blog. Vorige maand probeerde ik deze lijn skincare uit, dit keer vond ik drie wenkbrauwproducten in de doos. Mijn wenkbrauwen worden helaas steeds dunner en om ze nog een beetje gevuld te krijgen heb ik een redelijk aanwezige poeder of ander product nodig. Ik probeerde een wenkbrauwgel, een wenkbrauwkwastje en een kitje met twee poeders, een wax en een dubbelzijdig borsteltje.


Brow Brush €2,99
Dit schuine kwastje met redelijk zachte haartjes is perfect om een subtiele hoeveelheid poeder op te pakken en het precies aan te brengen op je wenkbrauw. Het kwastje is een perfecte middenweg tussen hard en zacht en werkt fijn, lekker en precies.


Eyebrow Palette €5,99
In dit palette vind je een lichte en een donkere poeder en een wax. Volgens Etos kun je de donkere poeder gebruiken aan het einde van je wenkbrauw en de lichte kleur aan het begin voor een natuurlijk effect. De licht gekleurde wax kun je gebruiken om je kleur en haartjes te fixeren.

Het gebeuren met de twee poeders werkt niet helemaal bij mij maar de donkerste poeder werkt prima. Het is een fijn poeder en ook de wax werkt prima, al vind ik de gel toch fijner. Het effect op mijn wenkbrauwen is netjes en subtiel maar qua kleur naar mijn smaak nog wat te warm. Fijn en handzaam palette wat voor veel mensen geschikt zal zijn.


Eyebrow Gel €3,99
Met deze gel kam je je wenkbrauwen makkelijk in vorm, de gel klontert niet en houdt je haartjes op de juiste plek. Ze hebben deze ook in een gekleurde variant, ik probeerde de doorzichtige die ook prima te gebruiken is na het aanbrengen van wenkbrauwpoeder.

Het borsteltje vind ik fantastisch en dat maakt ook dat ik de gekleurde variant nog een keer wil proberen. Het borsteltje is klein, niet zo´n reuze mascara ding waarmee je meteen ook je halve voorhoofd mee pakt. Hij is ideaal om nauwkeurig mee te werken en ook de minihaartjes mee te pakken. De gel lijkt verder prima te werken, hij klontert niet en droogt ook niet lelijk plakkerig op.


Hier de donkere poeder, gefixeerd met de gel. Zoals je kunt zien is het effect prima en vrij naturel maar toch erg warm van kleur.


Leuk om zo weer wat uit te proberen voor mijn wenkbrauwen, het blijven toch lastige dingen. Het palette ziet er prachtig uit, het kwastje is fijn maar toch is de gel mijn absolute favoriet. Die is lekker simpel en heeft zo´n fijn, klein en handig kwastje. Je vind de producten gewoon vanaf heden in de winkels van Etos:)

1 opmerking:

  1. Ik heb ook diverse producten geprobeerd en opeens vind je het product wat je toch elke keer weer pakt. Bij mij ook poeder met een gel.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!