Beauty | REPOST: Clinique Just Browsing Brush-On Styling Mousse (Wenkbrauwen)

zaterdag 24 september 2016


Wenkbrauwen blijven toch een dingetje; ik vind het moeilijk om ze mooi te krijgen maar besef me wel dat het stukken mooier is als ik er iets in smeer. Tot op heden was ik zeer tevreden met bij wenkbrauwproduct van Oriflame, deze was bijna op en ik wilde toch graag een keer wat anders proberen. Nu ben ik al jaren fan van Clinique en zij brachten vorige maand een nieuw wenkbrauwproduct uit, ideaal testmoment dus!


Mooie, strakke wenkbrauwen in één beweging. De NIEUWE Just Browsing Brush-On Styling Mousse is de perfecte oplossing voor sprekende wenkbrauwen die er de hele dag goed uitzien – zonder geknoei, zonder gedoe. De innovatieve gelmousse-formule kleurt en modelleert zelfs de meest onhandelbare wenkbrauwen, waardoor ze er onmiddellijk voller en dikker uitzien.


Bovenstaande beschrijving komt van de site van Clinique. Nou zijn mijn wenkbrauwen niet echt moeilijk of onhandelbaar maar ik vind ik het wel fijn om wat kleur toe te voegen en ze een beetje te verzorgen. Ik koos de middelste kleur van de drie; Deep Brown, ik ging expres niet voor de meest lichte omdat die vaak een beetje rossig uitvallen.


Zoals je ziet 'issie vrij donker en kan het bij mij net wel/net niet. Het product is van hoge kwaliteit maar dat heeft ook een nadeel; ieder foutje is zichtbaar en lastig weg te halen. Op de bovenste foto zagen jullie het mini kwastje al; dat ding is echt fantastisch. Door het fijne formaat kun je overal makkelijk bij en knoei je niet zo snel op je huid, ideaal om nauwkeurig mee te werken.

Wel dacht ik in eerste instantie dat ik een tester had ontvangen, wat een mini tubetje zeg! Ook merkte ik na een week of twee dat de vloeistof zo uitgedroogd was dat er amper meer wat uit kwam, erg zonde, zeker voor dit geld.


Ik ben er niet helemaal over uit of ik dit product nou aan wil raden, het heeft een aantal voordelen maar ook zeker een aantal nadelen, even op een rijtje:

Pluspunten
- geweldig klein kwastje
- goede dekking
- blijft lang zitten

Minpunten
- prijs/grootte verhouding
- uitdrogen
- weinig kleuren om uit te kiezen
- voor mijzelf te donker

Lastig dus; als Clinique met een breder scala aan kleuren komt waar ook een kleur voor blonde mensen zonder rossige gloed in zit dan ben ik al een stuk positiever. Ook vind ik €19 echt heel erg veel geld voor deze miniverpakking van 2 ml die ook nog eens snel uitdroogt. Verder is de dekking geweldig, net als het borsteltje maar bevalt deze kleur mij gewoon niet echt. Tot nu toe gebruik ik het borsteltje van Clinique in de wenkbrauwgel van Oriflame, perfecte combi;)

Waarom reposts: In de zomer maakte ik gebruik van reposts omdat ik minder bezoekers had en lekker van de zomer wilde genieten. Inmiddels is school weer begonnen en dat is, in combinatie met stage allemaal erg druk. Ik ben daarom voor de komende maanden al wat reposts aan het inplannen. Mocht ik dan vast lopen door huiswerk of tentamens dan komt er in ieder geval iets online. Uiteraard is het streven wel om ook gewoon een nieuw artikel te plaatsen:)

2 opmerkingen:

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!