Beauty | Oriflame The One Featherlight Lipsticks

zaterdag 17 september 2016


Vandaag een hele leuke review, al zeg ik het zelf. Lipsticks zijn altijd een flink werk om te reviewen maar het levert wel altijd mooie plaatjes op én niks leukers dan spelen met mooie producten natuurlijk. Dat ik trouw fan ben van Oriflame weet je wel als je hier vaker komt, ik laat jullie graag 7 van de 8 nieuwe Featherlight 5 in 1 lipsticks zien!


Ondanks de super lichte textuur belooft Oriflame intense en opvallende kleuren. Doordat de kleuren zijn gemengd met verzorgende ingrediënten zoals zonnebloemolie en bijenwas voelt het aan alsof je een lippenbalsem op smeert. Echter dekt de kleur al na één laagje en smelt de formule mooi samen met je lippen. De collectie bestaat uit 8 kleuren, ik probeerde er zeven, de kleur die ik niet probeerde heet ¨Coral Caresse¨, deze is via Google heel makkelijk terug te vinden in verschillende reviews.


Op een rijtje: ¨Violet Velvet¨, ¨Mulberry Meringue¨, ¨Pink Cloud¨, ¨Taupe Touch¨, ¨Flamingo Fluff¨, ¨Rose Petal¨ en ¨Peach Pavlova¨. Vooraf leken ¨Pink Cloud¨ en ¨Taupe Touch¨ mij het meest bij mij passen.


¨Violet Velvet¨. Dit was de eerste kleur die ik probeerde en bij het aanbrengen viel meteen de zachte textuur op, het voelt inderdaad als een lippenbalsem terwijl de kleur meteen goed dekt. Donkere kleuren met veel rood zijn bij mij niet favoriet omdat ze mijn lippen dun doen lijken maar ik vind dit wel echt een prachtige kleur.


¨Mulberry Meringue¨. Wederom een zachte balsem met een intense kleur die niet echt bij mij past. Door deze prekende kleur vind ik het hier nog opvallender hoe zacht de lipstick is in combinatie met het pigment, dat zie je niet vaak.


¨Pink Cloud¨. Deze kleur vind ik prachtig, zomers en hij past goed bij me. De finish vind ik hier wat minder mooi, hij is minder dekkend en oogt wat droog. Hij voelt verder prettig aan en ik blijf toch dol op dit soort kleuren.


¨Taupe Touch¨. Zoals van te voren verwacht, is dit mijn favoriet. De kleur ligt dicht bij mijn eigen lipkleur en oogt natuurlijk en subtiel.


¨Flamingo Fluff¨ Een mooie klassieke roze kleur die niet te fel is. Bij deze kleur vind ik de naam overigens perfect gekozen, heel leuk. Het pigment is prachtig, de kleur past niet echt bij mij maar ik weet zeker dat dit een kleur is die veel mensen wel kunnen waarderen.


¨Rose Petal¨. Geheel onverwachts behoort deze kleur ook echt tot mijn favorieten. Hij lijkt erg op mijn eigen lipkleur maar dan met een mooie roze glans.


¨Peach Pavlova¨ is mij wat te oranje en oogt ook net wat droger dan de anderen. Wederom een zacht gevoel en een prachtig pigment.


:)


De ene kleur past me beter dan de andere maar de lipsticks voelen stuk voor stuk heel prettig en zacht aan en geven een prachtig pigment af. ¨Pink Cloud¨, ¨Taupe Touch¨ en ¨Rose Petal¨ zijn mijn drie favorieten omdat die qua kleur het beste bij mijn smaak en gezicht passen. Ze blijven niet de hele dag zitten, zeker de lichtere kleuren niet. Voor €14 vind ik het echter geen probleem om even bij te werken, al helemaal niet omdat het voelt alsof je je lippen meteen verzorgt. De lipsticks zijn vanaf heden verkrijgbaar via www.oriflame.nl of via Oriflame adviseuses in jouw buurt.

4 opmerkingen:

  1. Ziet er wel mooi uit! Jammer dat ze niet goed blijven zitten, vind de kleurtjes wel heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stom dat de lipstick niet lang blijft zitten, het zijn wel prachtige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij mij was het er ook snel af. Ik heb mijn schoondochter en mama blij gemaakt met een kleur naar keuze. Maar van de Violet Velvet moesten ze afblijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren, wel erg jammer dat ze niet zo goed blijven zitten!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!