Food | Mega Lifefood review + Win een pakket t.w.v. €50!(GESLOTEN)

maandag 5 oktober 2015

Lifefood is een webshop vol biologische, handgemaakte, natuurlijk én raw producten. Ze hebben écht ontzettend veel en je kunt het allemaal met een gerust hart eten:) Ik probeerde een hele berg producten én mag een enorm pakket weggeven aan één van jullie!
In dit artikel laat ik een aantal van de producten zien die ik probeerde, je vind ze ook allemaal terug in het pakket dat ik weg ga geven! De komende weken komt er van 2 producten nog een wat grotere review online! Het pakket dat ik uiteindelijk weggeef heeft een waarde van €50 en bevat de volgende producten:
- Groentechips Aardpeer
- Uien Chips
- Crawnchies Spicy Paprika
- Crawnchies Spinazie Knoflook
- Italiaans Crispbread
- Marjolein Knoflook Lijnzaad Crackers
- Raw Chocolate 80%
- Teriyaki Amandelen
- Vanille Kokos Amandelen
- Lifebar Kokos
- Lifebar Kers
-Lifebar Abrikoos
- Vijgen Speculaas Lijnzaad Rollen
- Appel Kaneel Lijnzaad Rollen
- Chai Sinaasappel Koekjes
- Cashew-crème Chocolade Koekjes
- Rawmeo Jamaica
- Rawmeo Kokos
- Rawmeo Chocolade
- Rawmeo Cashew

Flink pakketje hè? Onderaan dit artikel vind je de voorwaarden om mee te doen. Wil je nog mijn mening over een aantal van de producten weten, lees dan rustig verder.


Cashew-crème Chocolade en Chai Sinaasappel Koekjes
Dit waren de eerste producten uit het pakket die ik probeerde en ik moest enorm wennen aan de "raw"" smaak. Niet gek natuurlijk want als ik naar mijn eetpatroon kijk krijg ik enorm veel kunstmatige zooi binnen, dat beïnvloed natuurlijk mijn smaak. De chai koekjes vond ik lekker en smaakvol, niet té kruidig en lekker in combinatie met de sinaasappel. De chocoladekoekjes zijn een favoriet, zo lekker die échte chocoladesmaak! De substantie is even wennen maar qua smaak zijn het beide heerlijke koekjes.


Vijgen Speculaas en Appel Kaneel Lijnzaad Rollen
Deze vond ik zo leuk om af te rollen, ook vond ik de dunne plakjes lekkerder om te eten dan de hele rol in één keer naar binnen schuiven. Beide varianten waren smaakvol maar de appel kaneel was geweldig. Heel erg lekker als tussendoortje en het doet een klein beetje denken aan appeltaart.


Crawnchies Spicy Paprika en Spinazie Knoflook
Ik ben vast niet de enige die meteen aan Pringles moest denken! Ik heb een zwak voor leuke verpakkingen en deze zijn absoluut door de keuring, erg leuk gedaan met die illustraties. De variant met spinazie viel mij een beetje tegen. Ik hou erg van spinazie maar vond het in een chipje toch niet zo lekker, zit misschien toch tussen de oren. De variant met paprika was erg lekker en niet té spicy, heel erg smaakvol! Dit valt me bij alle raw producten trouwens echt op, er zit zo veel meer smaak aan!


Italiaans Crispbread en Marjolein Knoflook Lijnzaad Crackers
Het crispbread rook echt geweldig naar gedroogde tomaat en kruiden, heerlijk! De smaak was naar mijn zin iets te veel die van zongedroogde tomaatjes en daar hou ik niet zo van. Ook de andere crackers zijn geen favoriet, ik vond de combi van knoflook en marjolein in een cracker geen uitmuntend succes, echt onsmakelijk is het niet maar gewoon niet mijn ding. Mijn moeder vond ze bijvoorbeeld geweldig, smaken verschillen dus echt;)


Teriyaki en Vanille Kokos Amandelen
Beide heerlijk en absolute favorieten! Vooral die met kokos vond ik heel erg lekker. De variant met teriyaki is meer hartig en die vind ik lekkerder in een kleine hoeveelheid, de smaak is vrij sterk.


Groentechips Aardpeer en Ui
Ik wist niet zo goed wat een aardpeer was maar het smaakt een beetje naar champignon. Ik vind de smaak wel lekker maar het voelt voor mij niet echt als tussendoortje. De uienchips smaakt echt naar ui, ik ben er dol op en is voor mij zeer geschikt bij een avondje tv kijken. Ik merk dat veel dingen bij mij echt tussen m'n horen zitten met gekke smaakjes en producten, ik ben benieuwd of meer mensen daar last van hebben.


Lifebar Abrikoos, Kers en Kokos
Ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met dit soort repen. Ze zijn vaak enorm smaakvol maar de substantie is echt ontzettend wennen! Ze zijn niet crunchy maar smeuïg, even doorzetten en dan zijn ze ontzettend lekker. Ik vond vooral de variant met abrikoos heerlijk, je proefde echt de stukjes fruit, jummie!

Ondanks dat het soms even wennen is ben ik echt enthousiast en merk ik écht dat de producten veel echter zijn van smaak. Jij kunt dus een groot pakket winnen vol lekkere dingen om te proberen. 

Wat moet je daar voor doen?
- Volg Lifefood op Facebook
- Laat een reactie achter dat je mee doet onder dit artikel, mét emailadres graag.

Extra kansen
- Volg Lifefood op Twitter
- Ieder social media kanaal waar je mij op volgt telt als een extra kans, een like of een share ook! De links naar mijn social media vind je rechts op deze site bij de grijze buttons.

Overige voorwaarden
- De winactie loopt tot zaterdag 31 oktober 18:00, in die week daarna krijgt de winnaar bericht. Als je niet binnen 5 werkdagen reageert word er een andere winnaar gekozen.
- Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd, Lifefood stuurt het pakket naar jou op.

Met de code "Mira2015" krijg je sowieso 20% korting op je hele bestelling!
Deze code is geldig op www.lifefood24.nl, je kunt per persoon één keer gebruik maken van de korting.

23 opmerkingen:

  1. Wauwie! Wat een hoop lekkers! Ik doe graag mee! Mijn email is info@beauty-unboxing.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd dus ik doe mee. mijn email is dhininl@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw. Ik doe ook graag mee! Allebei de stapjes gedaan :)

    Liefs,

    Astrid
    Av1989@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw. Ik doe ook graag mee! Allebei de stapjes gedaan :)

    Liefs,

    Astrid
    Av1989@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw. Ik doe ook graag mee! Allebei de stapjes gedaan :)

    Liefs,

    Astrid
    Av1989@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm ben benieuwd! Ik volg lifefood ook op twitter.
    Liefs, Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er lekker uit! (en een stuk gezonder qua look dan de pre-fab varianten). Ik ben benieuwd en doe graag mee :) cjmsomers@gmail.com

    x Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt echt heerlijk allemaal, ik doe heel erg graag mee en ben Lifefood gaan volgen op FB..
    fingers crossed
    xx
    groetjes petra
    ( heelgewoondagelijks@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa, ik doe ook mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, het pakketje ziet er echt heerlijk uit. En een serieuze uitdaging, want ik hou wel nieuwe dingen proberen! Ik ben er superbenieuwd naar!
    Fingers crossed!

    Ik volg je ook op twitter!
    (shana.ouvrein@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben helemaal in de gezonde mood, voor zover het me lukt! Dat zou een goed steuntje in de rug zijn!! :) Ik doe mee en heb alles gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik doe mee!
    volgende gedaan
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    twitter (hierop gedeeld) en instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gruwelijk gaaf pakket! ��
    Ik doe graag mee!
    karin.vandemerwe@kpnplanet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke en lekkere win actie!
    Ik ben nu al een tijdje bezig met gezond eten en vind je site zo leuk.
    Ik maak heel vaak een lekker en gezond gerechtje.
    Het is alleen zo jammer dat als je een lekkere snack wilt maken, je er zoveel tijd in moet stoppen. Het zou zo lekker zijn als ik deze snacks gewoon lekker kon opeten in de middag. Ik heb net lekker banaan ei pannenkoekjes gemaakt. Ze waren echt super lekker, maar het lijkt mij ook leuk om een keer zo'n pakket uit te proberen en kijken hoe dit bevalt!
    Ik doe natuurlijk heel graag mee, fingers crossed!
    Ohja ik heb geen twitter dus ik hoop dat ik dan ook kans maak op deze leuke prijs en anders wens ik iemand anders heel veel plezier ermee! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waaauw kan je dit echt winnen, ik krijg hier zoveel zin in als ik dit allemaal lees.
    Ik ben sinds een tijdje overgestapt op raw food. Dit houdt bij mij niet in dat ik niets meer eet dat niet raw is, maar ik ben wel wat preciezer erin geworden. Ik probeer bijvoorbeeld niet meer gebrande noten te eten, alleen ik vind de ongebrande noten helemaal niet lekker. Ik ben heel benieuwd of ik deze snacks lekker zou vinden en misschien hierop moet overstappen. Ze zien er ieder geval wel overheerlijk uit!!
    Liefs,

    Email: mariefloor@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het kan natuurlijk niet anders dan dat ik, raw food liefhebber én jarig op 31 oktober dit prachtige en ook wel ietwat bijzondere pakket win! ��
    Er zitten producten bij die ik nog niet ken, zou ze graag proberen.
    apparici@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, wat een mooi pakket. Ik doe graag mee! angelique_veerhuis@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een apart pakket is dit! Ik ken veel producten helemaal nog niet, dus die zou ik erg graag proberen. Via FB volg ik al en volg nu ook via Twitter. Ik ga de actie op beide kanalen delen! ;-) Echt een groot en gaaf pakket. Leuk dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Al weer zo'n leuk artikel. Ik volg je al heel lang en lees altijd met plezier je blogs. Ik vind het altijd zo leuk hoe je over producten dingen verteld. Heel vaak zie ik op je site een product die me dan heel erg interesseert na het lezen. Ik heb al heel vaak het product in de winkel gehaald, nadat ik het op jou site heb zien staan. Deze blog sprak mij heel erg aan, omdat ik al een hele tijd gezond bezig ben met eten en het eten van raw products. Ik ben daarom heel benieuwd of deze producten net zo lekker smaken als dat ze eruit zien!

    Mijn email adres is: jintenijveld@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, laat ik dan ook nog maar een kansje wagen, haha! Mijn e-mail adres is info@sashionblog.com en verder volg ik je op instagram en twitter :) !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je hier bent, nog leuker als je een reactie achterlaat!